וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: נמצאה תרומת כבד מתאימה לשירלי מרדר

אריאל נוי, מערכת וואלה! חדשות

28.3.2011 / 18:52

רגע לפני ששירלי מרדר הייתה אמורה להמריא לצרפת לצורך ניתוח להשתלת כבד, נמסר כי ייתכן שנמצאה לה תרומת כבד מתאימה בארץ. מרדר אושפזה במצב אנוש בעקבות נטילת "נורופן"

באדיבות המשפחה

(באדיבות הערוץ הראשון)

דרמה בנמל התעופה בן גוריון: משפחתה של שירלי מרדר, הצעירה מרמת גן שאושפזה במצב אנוש לאחר שנטלה תרופה מסוג "נורופן", קיבלה הערב (שני) הודעה על כך שייתכן שנמצאה לה בארץ תרומת כבד מתאימה. בעקבות ההודעה החליטה המשפחה למנוע את יציאת המטוס שהיה אמור להעביר את שירלי בת ה-27 לצרפת. שירלי החלה סדרת בדיקות להתאמת הכבד בבית החולים, ואם הוא יימצא כמתאים, תעבור שירלי השתלה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, ככל הנראה, ביום שלישי. אם הכבד הנתרם לא יימצא כמתאים, תצא המשפחה להשתלה בפריז.

שירלי בת ה-27 אושפזה אמש בבילינסון במצב אנוש, לאחר שנטלה את התרופה מסוג "נורופן". היא קיבלה טיפול תומך לאחר שהכבד שלה קרס. אביה אלי, סיפר מוקדם יותר לוואלה! חדשות כי בתו החלה ליטול את התרופות לפני כשבוע בעקבות עקירת שן כירורגית שעברה. האב הוסיף כי שירלי נהגה לקחת כדור אחד בכל ארבע שעות מאז הניתוח שעברה.

האב גם אמר שאילו ידע מה תהיה השפעת התרופה, היה ממליץ לבתו שלא ליטול אותה. בעקבות מצבה, נקבע כי שירלי זקוקה להשתלת כבד בדחיפות ובשל כך הוחלט הבוקר כי היא תוטס על ידי קופת החולים לאומית ובסיוע חברת הביטוח "הראל" לאחד מבתי החולים בפריז, שם היא תמוקם ראשונה ברשימת הממתינים להשתלת כבד. כעת נותר לראות אם הנסיעה לצרפת תתבטל באופן סופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully