וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון פרו-פלסטיני בשוויץ: "להוציא צו מעצר לפרס"

ארגון זכויות אדם שוויצרי פרו-פלסטיני, הגיש בקשה לתובע הכללי במדינה, להוציא צו מעצר לנשיא הישראלי. ההאשמה: "חלקו בפשעי מלחמה של ישראל במבצע עופרת יצוקה"

ארגון זכויות אדם שוויצרי פרו-פלסטיני הגיש אמש (שני) בקשה לתובע הכללי במדינה להוציא צו מעצר לנשיא המדינה, שמעון פרס, עם הגעתו למדינה, בגין "חלקו בפשעי מלחמה של ישראל", במהלך מבצע עופרת יצוקה. הארגון, "זכויות לכל", כתב בבקשתו כי "הרקורד השוויצרי בתחום זכויות האדם מחייב את שוויץ לעצור את פרס". ראש הארגון, אנואר אל-ררבי, ציין כי "הדבר בולט בייחוד לאור דו"ח גולדסטון, שהאשים את ישראל בביצוע פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות".

מבית הנשיא נמסר בתגובה כי "ארגונים פלסטיניים מגישים תלונות בכל פעם שאישיות ישראלית בכירה מגיעה לביקורים במדינות מחוץ לישראל. אין בתלונה שהגיש הארגון הפלסטיני בשוויץ שום השפעה. ביקור הנשיא מתנהל באווירה חמה, ידידותית וללא הפגנות".

פרס הגיע אתמול לביקור מדיני בשוויץ, ביקר באתר מאיץ החלקיקים למחקר גרעיני בברן בו עובדים מדענים ישראלים ונפגש עם נשיאת שוויץ, מישלין קלמי ריי. משם ימשיך פרס לביקור בבריטניה, וייפגש עם ראש הממשלה, דיוויד קמרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully