וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת הפיגוע בשדה"ת במוסקבה: שני חשודים נעצרו

שני אחים נעצרו בחשד למעורבות בפיגוע שאירע לפני כחודשיים בשדה התעופה הבינלאומי בבירת רוסיה וגבה את חייהם של 37 בני אדם. על פי החשד, השניים ליוו את המחבל המתאבד לשדה התעופה

שני אחים החשודים במעורבות בפיגוע הטרור שאירע לפני כחודשיים בשדה התעופה הבינלאומי "דומודדובו" במוסקבה נעצרו היום (שני) ברפובליקה האינגושטית בדרום רוסיה. מהוועדה ללוחמה בטרור במדינה נמסר כי השניים נעצרו במהלך מבצע מיוחד. "שני האחים היו ברשימת המבוקשים בחשד שהיו מעורבים בפעולת הטרור בשדה התעופה. הם נעצרו היום בעיר נזרן", אמר מקורב לוועדה. לדבריו, "האחים ליוו את המחבל המתאבד למוסקבה ולקחו אותו לשדה התעופה".

כוחות הביטחון דיווחו כי במהלך המבצע למעצרם של האחים, נהרגו 17 אזרחים וכן נהרס בסיס צבאי במקום בו הטרוריסטים התאמנו. עוד נמסר כי, שלושה שוטרים נהרגו בפעולה.

הפיגוע אירע לפני כחודשיים כשמחבל מתאבד הגיע לשדה התעופה הבינלאומי "דומודדובו" במוסקבה ופוצץ את עצמו. הפיצוץ גבה את חייהם של 37 בני אדם וגרם לפציעתם של עשרות. כשבועיים לאחר הפיגוע, קיבל על עצמו מנהיג המורדים המוסלמים בקווקז, דוקו אומרוב, את האחריות על הפיגוע. לדבריו, הוא עשה זאת "בשם המרדף אחר הקמת מדינה מוסלמית בחבל הקווקז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully