וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: להעמיד לדין את ראש העיר נצרת עילית

המשטרה הודיעה כי קיימת תשתית ראייתית להעמדתו לדין של שמעון גפסו, ראש העיר נצרת עילית, בחשד שנטל במשך שנתיים שוחד במאות אלפי שקלים, וביצע עבירות נוספות של מרמה והפרת אמונים

המשטרה הודיעה הבוקר (שני) כי קיימת תשתית ראייתית להעמיד את ראש העיר נצרת עילית לשעבר, שמעון גפסו בגין עבירותש ל קבלת שוחד ותיווך לשוחד, מרמה והפרת אמונים. על פי החשד, גפסו קיבל במשך שנתיים כספים בסך של מאות אלפי שקלים בכל הקשור להפעלת שוק "רמלה לוד" בעיר, החל מתקופת מערכת הבחירות לרשויות המקומיות בחודש נובמבר 2008 ובמהלך כהונתו כראש העירייה.

החקירה נוהלה ביחידה 443 של היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה), ולוותה על ידי פרקליטות מחוז צפון, לשם יוחזר התיק בימים הקרובים לקראת הכרעה על גיבוש כתב אישום. בסוף חודש דצמבר נעצר גפסו יחד עם עוזרו האישי, יעקב גולדברג, וראש לשכתו, משי סינואני, החשודים אף הם בחלק מהמעשים. בתום חקירה סמויה שנוהלה במשטרה, פשטו החוקרים על משרדי העירייה וערכו חיפוש בבתי החשודים. הם שוחררו לאחר כמה ימים למעצר בית בערבות, ונאסר עליהם ליצור קשר זה עם זה.

פרקליטו של גפסו, עו"ד אברהם שי, התייחס לטענות המשטרה ואמר כי "ראש העיר כופר בכל האשמות נגדו. העברת התיק לפרקליטות היא צעד צפוי ולא מפתיע שהרי חובתה של המשטרה להעביר את חומר החקירה לגורם המחליט". עוד הוסיף שי, כי "לאחר שהפרקליטות תבחן את חומר הראיות, אנו מאמינים ומשוכנעים כי התיק ייסגר והפרשה תסתיים בלא כלום".

אתמול נודע כי המשטרה ביססה תשתית ראייתית להעמדה לדין נגד ראש עיר נוסף בחשד לעבירות דומות: יצחק אוחיון, ראש עיריית פתח תקווה וסגנו, אוריאל בוסי, שנחקרו בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. השניים, יחד עם כמה עובדים נוספים בעיריית פתח תקווה, נעצרו בתחילת חודש פברואר, ובחקירתם תושאלו בין היתר גם בנוגע לעבירות שהתבצעו לכאורה בתקופת הבחירות המקומיות האחרונות. ביאח"ה חושדים כי כבר אז קיבלו החשודים כספים אסורים וטובות הנאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully