וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי גנב אלפי ברווזים? התשובה כנראה בסנדוויץ'

כ-2,500 ברווזוני גומי המשמשים באירוע צדקה נגנבו מהעיר יורקוויל בארה"ב. כמה מהם נמצאו מושלכים סמוך לעיר השכנה, סנדוויץ'. המשטרה פירסמה קלסתרון: "יצורי גומי קטנים וצהובים"

בלשי משטרת העיר יורקוויל, אילינוי, עומלים בימים אלה על פענוח מקרה קשה במיוחד, וככל הנראה מצאו רמזים ראשונים לפיצוחה ב..סנדוויץ'. לא מדובר בפרשיית רצח קולינרית או בהונאת רשת מזנונים, אלא בחקירת היעלמותם של כ-2,500 ברווזוני גומי, שנגנבו השבוע על-ידי אלמונים ממשרדי הדואר בעיר. כך מדווחים הלילה (שבת) כלי תקשורת בשיקגו. אלפי הברווזונים הוכנו במיוחד לקראת אירוע הצדקה המסורתי, ה"דאק פלאק", שנועד לגייס כספים למען האקדמיה העירונית לשוטרים. באי האירוע נוהגים לרכוש את הברווזונים בכמה דולרים אחרי שהם בוחרים אותם ושולפים אותם מבריכה. הרווח מהאירוע מוקדש לצדקה, ונתרם לקרן שהוקמה לרווחת השוטרים.

טרם ברור מה המניע לגניבה שהיכה בהלם את החוקרים, אך צוין כי "כל הברווזונים ממסופרים ומתויגים", וכי כל היודע דבר על מקום הימצאם - מתבקש ליצור קשר עם המשטרה. מתיאורם של הברווזונים, שסופק על ידי השוטרים, עולה כי מדובר ב"יצורי גומי קטנים וצהובים". לפי כמה דיווחים, חלק מהם כבר אותרו על ידי עוברי אורח ברחובות ובמגרשי החניה הפזורים בין יורקוויל והעיר השכנה, סנדוויץ'. מהמשטרה אף נמסר כי התקבלו כמה דיווחים על אנשים שהשליכו ברווזונים ממכוניותיהם.

יצוין כי ביורקוויל מתקיימת מסורת ארוכה של הערצה לעופות הקטנים. עד לא מזמן אף נערך בה מרוץ ברווזים (ככל הנראה אמיתיים), אך זה בוטל לטובת ה"דאק פלאק". לא נמסר מה עלותם הכוללת של הברווזונים שנגנבו, ולא ברור כרגע מה יעלה בגורל אירוע הצדקה המתוכנן אם לא יימצאו כולם עד ליום ההתרמה. מפקד המשטרה המקומית, לארי הילט, אמר כי כמה חשודים במעשה עוכבו לתשאול, אך עדיין לא הוגשו כתבי אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully