וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "ערוכים להגיב במלוא העוצמה נגד הטרור"

רה"מ נתניהו נועד בקיסריה עם שר ההגנה האמריקאי גייטס, והבהיר כי ישראל לא תסבול פגיעה באזרחיה. "נעמיק את נושא ההגנה נגד טילים ונקדם אותו"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: אבישי זיגמן. עריכה: יותם בן-דוד)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נועד היום (שישי) עם שר ההגנה האמריקאי, רוברט גייטס, בקיסריה, עם שובו מביקור מדיני ברוסיה. בתום הפגישה ערכו השניים מסיבת עיתונאים משותפת, בה התייחס ראש הממשלה להסלמה הביטחונית באיזור. לדברי נתניהו, "יש לנו מאבק של כל בני התרבות נגד החולי והרוע הזה של הטרור, של ההתקפה המכוונת, הישירה והאכזרית נגד אזרחים חפים מפשע. שום מדינה לא תסבול התקפות כאלה. ישראל לא תסבול התקפות כאלה. אנחנו ערוכים להגיב במלוא העוצמה שלנו כדי להפסיק את הטרור, אנחנו גם נפסיק אותו".

נתניהו התייחס גם לכוונה לפרוש את מערכת ההגנה מפני רקטות, "כיפת ברזל" ואמר: "אני מברך על ההזדמנות לדבר עם גייטס על שורה של נושאים שקשורים לביטחון ולמאמצים להשכין כאן שקט. יש לנו שיתוף פעולה מאוד קונקרטי, מאוד מפותח בתחומים מגוונים של הביטחון, של המודיעין, של ההגנה נגד טילים ואנחנו נעמיק אותו ונקדם אותו הלאה גם בשיחות הללו שאנחנו מקיימים עכשיו".

ראש הממשלה הוסיף: "שוחחתי אתמול עם הנשיא אובמה, שהיה מאוד ברור, מאוד תומך, גם שלח את תנחומיו לנפגעי פעולות הטרור וגם אמר בפשטות: ארה"ב עומדת אתכם במאבק נגד הטרור. שמעתי דברים דומים מראש הממשלה פוטין והנשיא מדבדב וגם מראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני. אנחנו שומעים דברים גם ממדינות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully