וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר היועמ"ש מאוים: "מתנחלים עשו דמוניזציה"

24.3.2011 / 14:30

חילופי דברים קשים בין עוזר היועץ המשפטי רז נזרי לח"כ יעקב כ"ץ בדיון בכנסת. בתגובה להאשמות בדבר דמוניזציה שנעשית למתנחלים, סיפר נזרי כי הוא זה שקיבל שיחות איומים לביתו

רז נזרי, עוזרו של היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, אומר כי קיבל שיחות איומים בטלפון לביתו. במהלך דיון בוועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת, בהצעה לסדר שהגיש ח"כ יעקב כ"ץ (האיחוד הלאומי) בנושא "צוות שי ניצן" - צוות מיוחד שהוקם במשרד המשפטים לאכיפת החוק על ישראלים ביהודה ושומרון, בראשותו של ניצן.

"השבוע קיבלתי שיחות טלפון בשעה 2:00 בלילה, שהן תוצאה של דמוניזציה נגדנו. נשאלתי מספר פעמים על הצוות, עניתי והסברתי: הצוות לא בוטל, אלא בוטל צוות המעקב". לדבריו, "בעיניי, רובם המוחלט של מתיישבי יש"ע הם טובים וראויים ותורמים למדינה. אנחנו מטפלים במתיישבים באותו נוהל כמו בשאר אזרחי ישראל".

נזרי הגיב לדברי ח"כ כ"ץ, שאמר כי "אחרי 2,000 שנות גלות בהן יהודים היו מופלים לרעה, אנחנו כאן, 360 אלף יהודים, עומדים בדין שונה של איש שלא מסתיר שנאתו למתיישבי יש"ע ומפלה אותם, ואת זה צריך לעקור מן השורש". כ"ץ הוסיף כי "היום תלמידי אהרון ברק לא מתביישים ושולטים במערכת. עדיין החלטת המחוקק לא נתנה לכם את הכוח להיות רעים ומתעללים ולחפש אותנו על כל צעד ושעל. אין לי ספק, בעזרת ה' יבואו ימים, העם ישתנה, בית המשפט ישתנה ואז יבקשו להביא את הפרוטוקולים של פעם ויבקשו לראות מה הביא פרקליטים בעלי דעה מאוד מסוימת לרדוף יהודים בארץ ישראל".

דוד רותם: "כ"ץ לא יותר מתנחל ממני"

נזרי הגיב לדברי כ"ץ ואמר: "אני לא חושב שיש דמוניזציה כנגד המתיישבים, לא אצלי ולא אצל שי ניצן. אני משוכנע שאתה וחלק מחבריך עושים דמוניזציה כנגדנו. אני קורא את עיתון 'בשבע' ואני קורא מה אתם חושבים עלי - אתם עושים דמוניזציה נגדנו. עוד כמה שנים יגידו 'פושעי סאלח א-דין לדין' בפרפראזה על 'פושעי אוסלו לדין'". ח"כ כ"ץ השיב כי "שנים אני שומע ממתיישבים שהם נרדפים על ידי הצוות שלכם. חבל שלא הבאתי כמה מתיישבים שיספרו לך על התחושות שלהם".

יו"ר הוועדה, ח"כ דוד רותם (ישראל ביתנו), אמר כי "ח"כ כ"ץ לא מתנחל יותר ממני. אני גאה להיות מתנחל ולא מרגיש רדוף שנאה. לא אכפת לי שיבדקו אותי במיקרוסקופ ואם ימצאו משהוא לא כדין שיעמידו אותי לדין. תבדקו את מי שאתם רוצים. ביש"ע לא גרים עבריינים ואני לא מקבל את הגישה שהמתנחלים עבריינים. בעיתונים מסוימים ימשיכו לכתוב כנגד המתנחלים גם אם לא יהיו עוד פרקליטות ומשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully