וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל: מוטרד מאפשרות של רצח על רקע אידיאולוגי

רב ניצב דודי כהן הביע חשש בכינוס של המשטרה מאפשרות של רצח על רקע אידיאולוגי בישראל. "החשש שלי הוא מאותו מפגע שניזון מהסתה ומשנאה או מהווה מקור לה"

"אחד הנושאים שהכי מטרידים אותי הוא רצח על רקע אידיאולוגי. החשש שלי הוא מאותו מפגע אידיאולוגי שניזון מהסתה ומשנאה, או מהווה מקור לה". כך אמר הערב (שלישי) מפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי כהן, בכינוס של המשטרה שנערך בגני תקווה.

המפכ"ל גם התייחס לסרטון ההסתה נגד שי ניצן, המשנה לפרקליט המדינה, ואמר: "המדיניות שלי בנושא ברורה: כל אדם שמאיים על איש ציבור – דינו מעצר וחקירה ממצה ומיידית. כך נהגנו גם במקרה של הסרטון שהופץ וקרא לפגוע בשי ניצן. הקלות הבלתי נסבלת של איומים מסוג זה הוא דבר שלא ניתן לקבל".

רב ניצב כהן התייחס בכינוס להיקף הפשיעה בישראל. לדבריו, "בשנים האחרונות ניכרת מגמת ירידה בהיקף הכולל של הפשיעה. בשנת 2010 הפשיעה בישראל ירדה בכ-5%. בשנה זו נפתחו כ-384,000 תיקים פליליים, וסך הירידה בפשיעה משנת 2004 עומד על 26% . זוהי תמונת הפשיעה המדווחת הידועה לנו, ולפי מחקרים אנו יודעים לומר כי אחוזי הדיווח על הפשיעה נותרו בשנים האחרונות ללא שינוי ועומדים על סך 43% בממוצע לכלל העבירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully