וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תג מחיר? רעול פנים דקר פלסטיני ליד חוות מעון

ניר יהב ויהושע בריינר

21.3.2011 / 10:01

הפלסטינים דיווחו ל"בצלם" כי רעול פנים דקר הבוקר פלסטיני בן 32 ליד חוות מעון ופצע אותו באורח בינוני. הדוקר, ככל הנראה יהודי, נמלט מהמקום

חשד למקרה נוסף של פעולת "תג מחיר": ארגון "בצלם" דיווח הבוקר (שני) כי פלסטיני כבן 32, תושב חירבת-טובא שבדרום הר חברון, נדקר בחזהו על ידי רעול-פנים סמוך לחוות מעון. מקורות פלסטיניים דיווחו לארגון כי האיש, מחמוד עוון, פונה על ידי הסהר האדום לבית החולים עאליה בחברון במצב בינוני. מהמשטרה נמסר כי הדוקר, ככל הנראה יהודי, נמלט מהמקום. כוחות גדולים של צה"ל ומשטרה הגיעו לזירת האירוע ופתחו בחקירת המקרה, שבוצע ככל הנראה על רקע לאומני.

המתנחלים "שוללים פעולות לא חוקיות"

ביום חמישי האחרון הותקף פועל בניין פלסטיני באזור התעשייה של ההתנחלות שילה בבנימין. שבעה רעולי פנים הגיעו למקום ותקפו את הפועל באלת ברזל, ופועל נוסף ושומר יהודי שהיו במקום רוססו בגז פלפל. כוחות הביטחון פתחו בסריקות אחרי התוקפים, בחשד כי מדובר בפעולת "תג מחיר", כנקמה בתגובה לפיגוע הדקירה באיתמר, בו נרצחו חמישה מבני משפחת פוגל. ממזכירות ההתנחלות שילה נמסר בתגובה כי "ככל הידוע התוקפים אינם נמנים על תושבי שילה. מדובר באירוע חמור, ואנו שוללים כל פעילות אלימה ולא-חוקית".

לפני כשבוע דיווחו הפלסטינים כי בכפר ג'ינספוט הסמוך לשכם הוצתו שני כלי רכב. כמו כן, נזק נגרם למספר בתים בכפר. במקביל, בכפר דורא אל-קרע, סמוך לבית אל, דווח על שני כלי רכב שהוצתו וכן על מספר בתים שנרגמו באבנים. הדיווחים טרם אומתו על ידי גורמים ישראלים. הפלסטינים דיווחו גם כי ביום ראשון שעבר הוצתו מספר כלי רכב בכפר חווארה, לטענתם על ידי מתנחלים ששבו מהלווית בני משפחת פוגל. עוד נמסר על שריפת משתלה בכפר עינבוס הסמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully