וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד ל"תג מחיר": פועלים פלסטינים הותקפו בשילה

יהושע בריינר

17.3.2011 / 9:56

רעולי פנים הגיעו לאזור התעשייה בהתנחלות שילה ותקפו באלות ובגז מדמיע שני פלסטינים. גם יהודי שהיה במקום הותקף. השלושה נפצעו קל, ובמערכת הביטחון חושדים כי מדובר ב"תג מחיר"

שבעה רעולי פנים הגיעו הבוקר (חמישי) לאזור התעשייה בהתנחלות שילה שבבנימין, ותקפו באלת ברזל פועל פלסטיני. פועל פלסטיני נוסף ואדם יהודי שהיה במקום רוססו בגז פלפל. השלושה נפצעו קל ומטופלים במקום. התוקפים נמלטו, וכוחות הביטחון פתחו בסריקות אחריהם ובבדיקת נסיבות האירוע, בחשד לפעולת "תג מחיר" בעקבות הפיגוע באיתמר. ממזכירות שילה נמסר כי "ככל הידוע לנו התוקפים אינם נמנים על תושבי שילה. מדובר באירוע חמור, ואנו שוללים כל פעילות אלימה ולא-חוקית".

במערכת הביטחון העלו כוננות בימים האחרון מחשש לפעולות נקמה של המתנחלים בעקבות הפיגוע באיתמר, בו נרצחו חמישה מבני משפחת פוגל. "איננו יודעים האם לאירועי 'תג מחיר' היתה השפעה על האירוע באיתמר, אבל ברור לנו שיש מספיק מחבלים ורוצחים מתועבים שלא צריכים סיבה לרצוח, אבל אני חושב שלא צריך לתת להם סיבה נוספת לרצוח", כך אמר מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תא"ל ניצן אלון, בראיון לערוץ 7. הוא הוסיף כי צה"ל עצר עשרות פלסטינים בכפרים הסובבים את איתמר וכי בצה"ל ממשיכים בניסיונות למצוא "סיבות ואפשרויות" כהגדרתו שיסייעו לכוון את מאמצי החקירה.

"המשך התסיסה בשטח מוכיחה שנתניהו וממשלתו לא יצליחו לכבות במילים ריקות מתוכן את האש הבוערת ביהודה ושומרון, כאשר למעשה הם עסוקים במחוות למחבלים ורדיפת המתיישבים", אמר יושב ראש תנועת "ארץ ישראל שלנו", פעיל הימין ברוך מרזל בהתייחסו לאירוע.

שלשום דיווחו פלסטינים כי בכפר ג'ינספוט הסמוך לשכם הוצתו שני כלי רכב, וכי נגרם נזק למספר בתים. במקביל, בכפר דורא אל-קרע, סמוך לבית אל, דווח על שני כלי רכב שהוצתו וכן על מספר בתים שנרגמו באבנים. הדיווחים לא אומתו על ידי גורמים ישראלים. פלסטינים דיווחו גם כי ביום ראשון הוצתו מספר כלי רכב בכפר חווארה, לטענתם על ידי מתנחלים ששבו מהלווית בני משפחת פוגל. עוד נמסר על שריפת משתלה בכפר עינבוס הסמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully