וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכוס או בגביע? מכר סמים מתוך אוטו גלידה

כנראה שהמוכר באוטו גלידה הוא לא כל כך תמים כמו שחשבתם. לפחות לא לואיס סקאלה מניו יורק שנעצר בחשד שמכר מתוך אוטו הגלידה שלו עשרות אלפי כדורים של סמים בלתי חוקיים

לואיס סקאלה, בעל אוטו גלידה מארצות הברית, נעצר אמש (שישי) בניו יורק לאחר שהתברר כי מכר סמים במהלך עבודתו באופן בלתי חוקי. הוא חשוד כי בזמן שנהג לעצור בתחנות קבועות מראש, ולמכור גלידה לילדים, היו ניגשים אליו גם לקוחות קבועים שידעו כי יוכלו למצוא אצלו את הסמים.

על פי החשד, סקאלה בן ה-40, מכר למעלה מ-40,000 כדורים מסוגים שונים של תרופות מרשם והרוויח ממכירתם למעלה ממיליון דולרים בשנה.

כמו כן, נעצרה אישה נוספת, ננסי ווילקינס, החשודה כי עשתה שימוש במעמדה כסייעת במשרד אורתופדי במנהטן על מנת לגנוב דפי מרשם ריקים. את המרשמים, על פי החשד, היא מכרה לסקאלה – ששילם 100 דולרים בעבור כל אחד מהטפסים. המרשמים, כך נחשד, מולאו על ידי מבריחים להם שולם במזומן או לחלופין באמצעות כדורים.

"ארגון הסמים הזה הוא מהמתוחכמים שאי פעם ראיתי – במבנהו ובשיטות ההפצה שלו", אמרה התובעת ברידג'יט ברנן. לדבריה, "רוב הפרטים שגויסו כדי למלא את המרשמים הם מהשכבות הפגיעות ביותר של האוכלוסייה – צעירים, נואשים כלכלית ומכורים לסם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully