וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תבחן את טיפולה בפרשת דריסת גרינשפן

בעקבות הביקורת הציבורית, יבדוק מדור התביעות באגף התנועה של המשטרה את אופן הטיפול בתיק דריסתה של שחר גרינשפן. על הדורס נגזרו שישה חודשי עבודות שירות במסגרת עסקת טיעון

מ"מ ראש אגף התנועה במשטרה, תנ"צ רפי פלד, הנחה היום (שלישי) את ראש מדור תביעות באגף התנועה, סנ"צ דן שני, לערוך בדיקה מקיפה בהיבט המקצועי והמשפטי של אופן טיפול היחידה בתיק דריסתה של שחר גרינשפן. בתגובה הנחה שני את לשכות התביעה בתחום התעבורה לגלות רגישות יתרה במקרים מסוג זה, ולשמוע את עמדת הקורבן או משפחתו בטרם גיבוש עסקת טיעון.

הבוקר פנו בני משפחת גרינשפן, שבתם שחר נפצעה באורח קשה בתאונת דרכים, ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד יהודה וינשטיין, בבקשה שיבדוק את התנהלות התביעה המשטרתית בתיק. זאת לאחר שעל הדורס, מרק פטריק, נגזרו שישה חודשי עבודות שירות וקנס בגובה אלף שקל במסגרת עסקת טיעון.

במשטרה ציינו כי בטרם אושרה עסקת הטיעון, קיבל בית המשפט לעיונו תסקיר קצין מבחן, שסקר את נסיבותיו האישיות של פטריק ותמך בהסדר. במשטרה הוסיפו כי מדובר בנהג כבן 60 שבכל שנות נהיגתו עומדות לחובתו עבירת חניה אחת וברירת קנס.

דוברות בתי המשפט פרסמה היום הודעה בנושא, בה נדחו הטענות שהושמעו נגד השופטים המעורבים בתיק. בדוברות בתי המשפט הבהירו כי הסדר הטיעון הוצג בטרם מונה עו"ד אלי אנושי לשופט. עוד צוין, כי בתיק זה שהובא בפני בית המשפט קיימות בעיות בראיות, עדויות סותרות, לא בוצע שחזור של התאונה וקיימים מחדלים של המשטרה. "בהעדר טעם מיוחד, נוהגים בתי המשפט לאמץ הסדרי טיעון אליהם מגיעה התביעה באמצעות הגורמים המייצגים אותה", נכתב בהודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully