וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפלאות פייסבוק: 200,000 אישרו הגעה ליומולדת

נערה בת 16 מסידני שבאוסטרליה חששה שאיש לא יגיע למסיבתה, אז היא פתחה עמוד אירוע בפייסבוק - שבדרך ויראלית עקלקלה, התפשט כאש בשדה קוצים. בסוף היא נאלצה לבטל את המסיבה

לא מרוצים ממידת הפופולריות שלכם? תתנחמו בזה: גם עודף פופולריות יכול להתברר כבעיה לא פשוטה. כך קרה לנערה תושבת העיר סידני שבאוסטרליה, שפרסמה בפייסבוק את מסיבת יום ההולדת ה-16 שלה - אך נאלצה לבטל את האירוע, לאחר שקרוב ל-200,000 בני אדם אישרו את השתתפותם. איך זה קרה? נפלאות התפוצה הוויראלית.

לפי הדיווח על המקרה היום (שלישי) בעיתון ה"טלגרף" של סידני, הנערה הזמינה את חבריה לבית הספר למסיבה בהודעה בפייסבוק, שבו הופיעה כתובתה, והציעה להם להזמין גם את חבריהם. "זו מסיבה בשיטת 'בית פתוח'", כתבה, "כל עוד העניינים לא ייצאו מכלל שליטה". אלא שהעניינים בהחלט יצאו מכלל שליטה: בתוך 24 שעות בלבד, אישרו כבר 20,000 בני אדם את בואם לאירוע, ונכון להבוקר, כבר נרשמו בעמוד האירוע כמעט 200,000 משתתפים.

אביה של הנערה, שביקש לשמור על פרטי המשפחה חסויים, אמר לעיתון כי בתו בסך הכל "הזמינה כמה חברים", ולא הייתה מודעת להגדרות הנחוצות כדי למנוע מאנשים זרים לראות את עמוד האירוע. "היא בסך הכל חששה שאנשים לא יגיעו", הסביר.

במשטרה המקומית הסבירו כי ההודעה המקורית של הנערה פורסמה מחדש על ידי "גורם לא ידוע", ובעקבות זאת החלה לצבור תאוצה ויראלית, ולהתפשט ליותר ויותר משתמשי פייסבוק. "האב הבטיח לנו שהעמוד יוסר מפייסבוק, והמסיבה לא תתקיים", אמר קצין משטרה לרדיו המקומי. "לא תהיה מסיבה בכתובת הזו. אם אתם מתכוונים להגיע לסביבה, הדבר היחיד שתראו יהיה מכוניות משטרה מפטרלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully