וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איים על אזרח שהתריע על נהיגה מסוכנת - והורשע

בימ"ש השלום בנתניה הרשיע אדם שאיים להרוג את תושב העיר שהתריע על השתוללות של נהגי טרקטורונים. האיש שהורשע, חיים אברג'ל, הכחיש במהלך המשפט קשר למשפחת הפשע אברג'ל

הסוף להטרדות? בית משפט השלום בנתניה הרשיע היום (שני) את חיים אברג'ל, בשני מקרים של איומים כלפי ארז בר זיו אזרח תמים שבסך הכל ניסה לשים סוף לתופעת נהגי הטרקטורונים שהשתוללו ברחובות העיר וסיכנו את שלום התושבים.

הפרשה החלה ב-2007 כאשר בר זיו רואיין בערוץ 2 במסגרת כתבה על תופעת הטרקטורונים. מהכרעת הדין עולה, כי שעות ספורות לאחר מכן הגיע אברג'ל לביתו של בר זיו, לאחר שזה הזכיר שבנו של אברג'ל, שהתגורר באותו הבניין, הוא אחד המתפרעים. אברג'ל החל לדפוק על דלת הדירה בחוזקה כשהוא מגדף את המתלונן ומאיים להרוג אותו. הוא שבר את מנעול הדלת, וכשהגיע שוטר למקום, אמר לו אברג'ל כי הוא עו"ד וכי על השוטר להצטייד בצו שיפוטי כדי לעכב אותו.

כשנה לאחר מכן ניגש אברג'ל לבר זיו, שאל אותו מדוע צילם את בנו רוכב על טרקטורון, ואמר לו "מי שמתעסק עם המשפחה שלנו אנחנו סוגרים איתו חשבון, אני אשלח אליך אנשים, כשאתה הולך ברחוב תסתכל כל הזמן מאחוריך".

הנאשם חיים אברג'יל הכחיש קשר למשפחת הפשע אברג'יל

הנאשם חיים אברג'ל, הכחיש במשפט שיש לו קשר למשפחת הפשע אברג'יל, ובמשטרה אמר כי בעצם בר זיו מתנכל לו ולבנו. "הוא אפילו הגיע לטלוויזיה וכינה אותנו משפחת פשע. אני מכנה אותו חולה נפש, כי הבן אדם הזה אין לו מה לעשות, הוא יושב בבית שלו עם מצלמה ומחפש אנשים", אמר לשוטרים.

השופטת חנה שניצר-זאגא לא התרשמה מהדברים, וקבעה כי תלונותיו של בר זיו אמיתיות, בעוד גרסתו של אברג'ל "אינה עומדת במבחן מארג הראיות מטעם התביעה ואף לא במבחן ההיגיון, ניסיון החיים והשכל הישר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully