וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרור שיק: בן לאדן חשף מגזין לאישה האיסלמית

דוגמנית עם רעלה ותת-מקלע על השער, טיפים איך למצוא לוחם ג'יהאד, והמלצות לשמירה על עור הפנים (הישארי בבית) - כל אלה ועוד במגזין הנשים החדש של ארגון הטרור אל-קאעדה

אנשי התקשורת של אל-קאעדה לא שוקטים על שמריהם: לאחר שהשיקו באחרונה מגזין באנגלית, שהכיל בין היתר גם "מדריך ליצירת פצצה במטבח של אמא", מגיעה התגובה הנשית – מגזין אל-קאעדה לנשים, המשלב טיפים קוסמטיים עם שיעורי ג'יהאד. השם שנבחר למגזין, כפי שפורסם הבוקר בעיתון הבריטי "אינדיפנדנט", הוא "אל-שימחה", שפירושו בתרגום חופשי - "האישה המלכותית".

עורכי המגזין הקפידו על עקרונות הז'אנר, ובתמונת השער הציבו דוגמנית, לא לפני שחבשו על ראשה רעלה והציבו בידה תת-מקלע. בדומה למגזינים המוכרים לכם מחדרי ההמתנה לרופא השיניים, תמצאו במגזין טיפים כיצד למצוא את הגבר הנכון ("להתחתן עם לוחם ג'יהאד"), איך להשיג את גוון העור המושלם ("הישארי בבית, הסתירי פנייך"), וכן כללי הליכות ונימוסים. לצד כל אלה, תמצאו במגזין גם ראיון עם "נשות השהידים", שלדברי העורכים, "הקריבו את חייהן בשם האיסלם".

"הנשים מהוות חצי מהאוכלוסייה, והן אלו שמביאות לעולם את הדור הבא – ולכן אויבי האיסלם עושים מאמצים כדי לא לחשוף לנשים את האמת על האיסלם. הם יודעים טוב מאוד מה יקרה אם נשים ישתלבו במאבק הג'יהאד", כותבים העורכים. "אומת האיסלם זקוקה לנשים שיודעות את האמת על דתן ועל מאבקנו, ושיודעות מה מצופה מהן", הוסיפו. לדעת מומחים, מטרת המגזין היא לסייע בשיווק הג'יהאד ברחבי העולם – אבל עם שיק נשי.

במערכת הביטחון האמריקאית מודאגים מפרסומו של המגזין החדש, המפגין לדבריהם את יכולתו של ארגון הטרור האיסלמי להגיע ללבבות מוסלמים גם מחוץ למדינות ערב. לפני תשעה חודשים השיק אל-קאעדה את מגזין Inspire, שנועד לפנות לצעירים מוסלמים במדינות המערב, ומקווה לפתות אותם להצטרף לעולם הטרור. בארצות הברית מעריכים כי סמיר חאן, אמריקאי לשעבר, הוא זה שעומד מאחורי המגזין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully