וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: לזרוק לזבל את קדאפי והשמלות המחורבנות שלו

נשיא המדינה הסיר את הכפפות ותקף בחריפות את שליט לוב. לדבריו, "קדאפי כל יום מחליף את האופנה שלו ומשקיע אלפי דולרים בכובעים מוזרים ובשמלות מחורבנות. מי צריך אותו?"

נשיא המדינה שמעון פרס תקף הערב (חמישי) באופן יוצא דופן את שליט לוב מועמר קדאפי. בנאום בפני סטודנטים בירושלים אמר פרס: "צריך לזרוק את קדאפי לזבל. מי צריך אותו? לפי דעתי הוא היה צריך לעבוד ב-DIOR. כל יום הוא מחליף את האופנה שלו. הוא משקיע אלפי דולרים בכובעים מוזרים, בשמלות מחורבנות. כל יום הוא עם השמלות המחורבנות שלו".

מוקדם יותר ספג שליט לוב מהלומה ממדינה נוספת - צרפת, שהכירה ב"מועצה הלאומית" שהקימו המורדים נגד שלטונו של קדאפי במזרח המדינה, כגורם היחיד המייצג את העם הלובי.

על ההחלטה נמסר מלשכתו של הנשיא, ניקולא סרקוזי, בתום פגישה שקיים הנשיא בארמון האליזה עם שני נציגים של המורדים, מחמוד ג'יבריל ועלי אל-עיסאווי - הפגישה הרשמית הראשונה של המורדים עם מנהיג בעולם. על פי ההודעה, בפגישה הוחלט כי צרפת תשגר שגריר מטעמה לעיר בנגזי, שם יושבת מועצת המורדים, ותזמן נציג מטעמה לפריז.

בלוב עצמה, בינתיים, נמשכת המגמה שהסתמנה בימים האחרונים: התקדמות המורדים נבלמה, וכוחותיו של קדאפי תוקפים בחזרה. שני מוקדי הלחימה העיקריים ממשיכים להיות העיר זאוויה שממערב לבירה טריפולי, ועיר הנפט ראס לנוף שבמזרח המדינה. בזאוויה, שהוחרבה לחלוטין בהפגזות נאמני קדאפי בימים האחרונים, עדיין ממשיכים כמה עשרות מורדים במרכז העיר להילחם בטנקים של הצבא שנכנסו אליה אתמול, אולם נראה כי כוחותיו של קדאפי השתלטו על רובה מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully