וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל-בראדעי הכריז על כוונתו לרוץ לנשיאות מצרים

ראש סבא"א לשעבר מוחמד אל-בראדעי הכריז בראיון לטלוויזיה המצרית כי בכוונתו להתמודד לתפקיד הנשיאות. עם זאת התנה אל-בראדעי את התמודדותו בקבלת חוקה חדשה במצרים

איש האופוזיציה המצרי, ראש סבא"א לשעבר, מוחמד אל-בראדעי הכריז הלילה (חמישי) באופן רשמי כי בכוונתו להתמודד על הנשיאות בבחירות העתידות להתקיים השנה במדינה. "כאשר הדלת להצגת המועמדים תיפתח, אציע עצמי כמועמד", אמר אל-בראדעי בראיון לטלוויזיה המצרית. עם זאת אל-בראדעי התנה את ההתמודדות בקבלת חוקה חדשה למצרים. "אנחנו בתקופה גורלית בהיסטוריה של מצרים, אל לנו למהר הכל צריך להיות מבוסס", אמר אל-בראדעי.

אל-בראדעי הבהיר כי בכוונתו להצביע נגד ההצעה לבצע תיקונים בחוקה המצרית במשאל העם שייערך החודש במצרים. "החוקה הנוכחית נכשלה, זה יהיה עלבון למהפכה אם ננסה להחזיר אותה", אמר אל-בראדעי. לדבריו, השינויים המוצעים אינם מגבילים את כוחו של הנשיא ואינם נותנים מספיק זמן לגיבוש מפלגות פוליטיות בטרם הבחירות.

מועמד בולט נוסף לנשיאות הוא עמרו מוסא, שר החוץ לשעבר של מצרים המכהן זה עשור בראשות הליגה הערבית. מוסא, בן ה-74 הוא אחד האישים הפופולריים במצרים, ונחשב למועמד המוביל לתפקיד הנשיא. בסקר שפורסם בשבוע שעבר בעיתון "אל-אהרם", עבר בהפרש גדול את אל-בראדעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully