וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופה עדיין כאן: גשם, קור, ושלג בפסגות הצפון

גשם שוטף ירד ברחבי הארץ, ושלג בחרמון - והסופה תמשיך ללוות אותנו גם בערב ומחר. בחברת החשמל קראו לציבור להיערך לפגעי הסופה, אולם מסרו כי לא צפוי מחסור באספקת החשמל

הסופה הפוקדת את אזורנו ביממה האחרונה לא צפויה לחלוף בשעות הקרובות. מזג האוויר הערב (רביעי) יוסיף להיות גשום וסוער, בעיקר בצפון הארץ ובמרכזה. בצפון הנגב ייתכן גשם קל, וקיים חשש להצפות. כמו כן, שלג נוסף יירד בחרמון, ולקראת ערב גם בפסגות הרי הגליל והגולן. בדרום הארץ יתחוללו סופות חול, וייעשה קר מהרגיל בעונה. מחר ימשיך להיות דומה, והטמפרטורות יישארו נמוכות.

מזג אויר סוער, שלג בחרמון, מרץ 2011. משה אסרף, ג'יליס
40 ס"מ של שלג. החרמון היום/ג'יליס, משה אסרף

40 ס"מ שלג במפלס העליון בחרמון

הסופה הביאה עימה גם בשורות טובות: עד שעות הצהריים נמדדו 40 סנטימטרים של שלג ברכבל העליון באתר החרמון, וכ-20 סנטימטרים ברכבל התחתון. כמו כן, ביממה האחרונה עלה מפלס הכנרת בלפחות 1.5 סנטימטרים.

בתוך כך, חברת החשמל הודיעה כי היא נערכת לקראת מזג האוויר הסוער. מהחברה נמסר, כי "הציבור מתבקש להסיר או לחזק חפצים ואבזרים, שעלולים להינתק ולהתעופף ברוח, ולפגוע בחוטי החשמל. כמו כן, בעקבות מזג האוויר הסוער, עלולים להיקרע חוטי חשמל".

בחברת החשמל מבקשים מהציבור שלא להתקרב לחוטי חשמל קרועים ולצלצל במקרה שכזה למשטרה או למוקד 103 של החברה. מהחברה נמסר עוד, כי החברה מתגברת את צוותי העובדים במחוזות ואת מרכזי השירות 103, וכי לא צפויות בעיות בכושר הייצור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully