וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן, פלד וקרא ביקרו בקבר יוסף: "סגירת מעגל"

שלושה שבועות לאחר שנפתח מחדש לראשונה מאז האינתיפאדה ב-2000, הגיעו שני השרים וסגן השר לביקור בקבר יוסף. ארדן אמר כי "אני מתפלל שכל יהודי יוכל להגיע לכאן ולהתפלל בחופשיות"

השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן, השר במשרד ראש הממשלה, יוסי פלד, וסגן השר לפיתוח הגליל והנגב איוב קרא, ביקרו אמש (שני) בקבר יוסף בשכם, ולקחו חלק בתפילה מיוחדת שנערכה במקום, באבטחת צה"ל ובארגון המועצה האזורית ואגודת "שכם אחד". מדובר בביקור הממלכתי השני בקבר יוסף, מאז שנפתח למבקרים לפני שלושה שבועות. הפתיחה המחודשת נערכה בתום תהליכי תיקון ושיפוץ שנערכו למתחם שנהרס על ידי פלסטינים לפני עשר שנים.

השר ארדן אמר בביקור כי "אין כמו ביקור בקבר יוסף כדי להתחזק באמונה שארץ ישראל שייכת לעם ישראל. קבר יוסף הוא אחד המקומות שעליהם גם אומות העולם יכולים להגיד ש'גזולים הם בידכם', כי קנינו אותם בכסף מלא. הביקורים במקומות הקדושים מרגשים ולצערנו איבדנו חלק מהם. עלינו להפיק לקחים מהעבר, בהם החולשה שגילינו הובילה אותנו לאובדן מקומות שהם שורש קיומו של העם היהודי. אני מתפלל שהחזרה לכאן תהיה מלאה, שכל יהודי יוכל להגיע לכאן ולהתפלל באופן חופשי".

סגן השר קרא, הזכיר בדבריו את לוחם מג"ב מדחת יוסוף, שנהרג במקום לפני כעשר שנים, ואמר כי "זו סגירת מעגל. בתקופת יתרו ציוו עלינו, בני העדה הדרוזית, לשמור על ארץ ישראל לעם ישראל. באופן אישי איבדתי שני אחים במלחמות ישראל, והבאתי עמי ברכה ממשפחת יוסוף לאנשים פה". קרא הוסיף כי יפעל להקמת אגף לזכרו של יוסוף במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully