וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר: נתניהו ישתתף בדיון בנושא מערך הכבאות

לאחר שעות של התלבטויות וביקורות, ראש הממשלה החליט להשתתף בדיון שייערך בוועדה לביקורת המדינה על מערך הכבאות. כמו כן הוחלט על קיום מפגש מקדים בלשכתו עם המשפחות השכולות

לאחר ההתלבטויות רבות, החליט ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להשתתף בדיון שייערך היום בוועדה לביקורת המדינה בנושא הכבאות. מלשכת ראש הממשלה נמסר הלילה (שני) כי יו"ר הוועדה, ח"כ חסון (קדימה), אמר כי יבטיח שהדיון יהיה "מכובד, ענייני וללא הפרעות, כראוי לדיון חשוב זה". כמו כן, ראש הממשלה קיבל את הצעת חסון לקיים בשלכתו מפגש מקדים בנוכחות כל המשפחות השכולות מאסון השריפה בכרמל שינכחו גם הן בדיון.

"לא כדאי לראש הממשלה לצאת מהבית, אם לדיוני הוועדה לביקורת המדינה יגיעו המשפחות השכולות מהדרום" כך אמרה אולגה אוחנה, אלמנתו של מישר כפיר אוחנה, שנספה בשריפה בכרמל. בתגובה לפרסומים לפיהם נתניהו שוקל מחדש את הגעתו לדיון. "אני חושבת שראש הממשלה צריך להיות שם. אם אני הייתי יכולה להגיע לשם הייתי רוצה לראות את נתניהו. אני הייתי שואלת אותו - למה הוא מונע הקמת ועדת חקירה ממלכתית? למה הוא מתחמק? אני משתוקת לדעת מה הוא יאמר, אם כי אני יודעת שתשובה חד משמעית אני לא אקבל. יתר השאלות גם צריכות להיות מופנות למשטרה, לשב"ס ולכבאות. אבל ועדת החקירה היא שאלת השאלות".

מוקדם יותר מסרה לשכת נתניהו כי חסון ביקש לזמן לוועדה לביקורת המדינה את המשפחות השכולות, על אף שאין קשר בין הדיון לשריפה. לשכת ראש הממשלה ביקשה לתאם הגעתם של נציגי המשפחות במטרה לקיים דיון ענייני בנושא.

ככל הנראה, התסריט ממנו חושש ראש הממשלה הוא זה שחווה שר הפנים אלי ישי בטקס האזכרה לנספים בשריפה, שהתקיים בחודש ינואר. כשעלה ראש הממשלה לנאום אז באירוע, קראו המשפחות השכולות להוציא מן האולם את שר הפנים אלי ישי. גם לאחר עזיבתו של ישי, נשמעו מעת לעת קריאות ביניים במהלך נאומו של ראש הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully