וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מרצה התנצל על הדגמת צעצוע מין בשיעור

ארה"ב סוערת בעקבות האירוע שהתרחש בקורס "מיניות האדם" באוניברסיטת נורת'ווסטרן: כאמצעי המחשה בשיעור על פטיש, זומנו לבמה בני זוג שהדגימו אורגזמה נשית באמצעות צעצוע חשמלי

מרצה באוניברסיטת נורת'ווסטרן בארה"ב נאלץ הלילה (ראשון) לפרסם התנצלות רשמית, לאחר הסערה שהתחוללה בימים האחרונים במדינה, בעקבות שיעור בקורס שלו, שבו הדגימו בני זוג בפני סטודנטים שימוש בצעצוע מין.

הפרופסור לפסיכולוגיה ג'יי מייקל ביילי, שהאירוע התרחש בשיעור שהעביר מרצה אורח בקורס שלו בנושא "מיניות האדם", כינה את המקרה "טעות". עם זאת, הוא הוסיף גם כי האירוע עורר דיון חשוב בנושאים כמו החופש האקדמי והשפעתן של גישות בנושא מין על חינוך. "אני מצטער שהנושאים החשובים הללו עלו בצורה כזו, ולא בדיון אקדמי בשיעור", אמר פרופ' ביילי ל-CNN, "אבל אם כבר הם עלו - בואו נדון בהם".

למרות ההתנצלות, האירוע כנראה לא יעבור בשקט, לנוכח שורת גילויי מחאה נזעמים בימים האחרונים. נשיא האוניברסיטה שבמדינת אילינויי כבר אמר כי הוא "מודאג ומאוכזב" מהמקרה, ואף הורה על פתיחת חקירה.

האירוע המדובר התרחש ב-21 בפברואר, בדיון שנערך בכיתה לאחר השיעור, בנושא פטיש ומשחקי מין, אותו העביר המרצה האורח קן מלוויין-ברג. לפני הדיון הזהיר המרצה כי מה שעתיד להתרחש יהיה "גרפי במיוחד", והוסיף: "אם אתם נשארים, אל תתלוננו אחר כך". לאחר מכן הציג בפני הכיתה בני זוג שבאו עמו - ג'ים מרקוס ופיית' קרול - והציע כי הם ידגימו לכיתה שימוש ב"ציוד מיוחד" שהביאו עמם. הפרופסור הביע את הסכמתו - ובני הזוג פתחו בהדגמה, תוך שימוש בצעצוע מין חשמלי המוכר בשם "fucksaw".

באודיטוריום נכחו באותה כ-100 סטודנטים. כמה מהם בחרו לצאת, אך הרוב נשארו - ואליהם הצטרפו תוך דקות עוד רבים נוספים, בעוד השמועה על מופע הסקס נפוצה ברחבי הקמפוס. ההדגמה נמשכה ללא הפרעה עד שקרול הגיעה לאורגזמה על הבמה. לאחר מכן הסבירה כי זהו הפטיש שלה - הגעה לסיפוק מיני מול קהל של אנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully