וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא מאיימת לתבוע יצרני גלידת חלב האם

בעוד בעלי הגלידרייה בלונדון ממתינים להחלטת פקחי הבריאות אם יוכלו להמשיך ולמכור את הטעם החדש והמצליח "בייבי גאגא", נחת על שולחנם מכתב האיום: "השימוש במותג מפר זכויות יוצרים"

הצרות ממשיכות לפקוד את יצרני גלידת חלב האם, שעוררה בשבועות האחרונים עניין ברחבי העולם. כמה ימים אחרי שהטעם "בייבי גאגא" הוסר מהמדף בגלידריה בלונדון שהחלה למכור אותו, לצורך בדיקות תברואתיות, מגיעה מכה נוספת: על פי מסמכים שפורסמו הלילה (ראשון) על ידי סוכנות הידיעות הצרפתית, עורכי דינה של כוכבת הפופ האמריקאית ליידי גאגא איימו לנקוט בצעדים משפטיים נגד הגלידריה.

הפרקליטים דורשים מהגלידרייה היוקרתית "The Icecreamists Limited" להחליף עד יום רביעי הקרוב את השם וגם "להפסיק להשתמש בכל צורה אחרת במותג ליידי גאגא". אחרת, הם מבהירים, "יצטרכו להתמודד עם תביעה על הפרת זכויות יוצרים".

הטעם החדש, העשוי בין היתר מחלב שהופק מאמהות שהשיבו למודעה באינטרנט (בתוספת וניל ולימון), הושק בגלידרייה בקובנט גארדן בחודש שעבר, במחיר של 14 ליש"ט לכדור - והיה הצלחה מיידית: מדי יום אזל המלאי. את הגלידה הגישו ללקוחות מלצריות בתחפושות ראוותניות - עוד דבר שליידי גאגא ידועה בו.

אך ההצלחה נקטעה, לעת עתה. בשבוע האחרון, הגלידה אינה נמכרת לאחר שהוחרמה על ידי פקחים לצורך בדיקות, בעקבות תלונות שהתקבלו, כדי לוודא שהיא אינה מסוכנת לבריאות. בין היתר, התעורר החשש שהיא מעבירה מחלות, בהן צהבת. התוצאות הבדיקות צפויות להתקבל מחר, ועד אז התחייב בעל המקום להימנע ממכירתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully