וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מורדים לובים תפסו חיילי קומנדו בריטים

ה"סאנדיי טיימס" דיווח כי מתנגדי משטר בלוב תפסו 8 מחיילי יחידת הקומנדו הבריטי שניסו להסתנן לעיר בנגזי במטרה ליצור קשר עם מנהיגי המפגינים. ממשרד החוץ הבריטי לא נמסרה תגובה

מתנגדי משטר לובים תפסו כשמונה חיילים מיחידת הקומנדו הבריטית SAS במזרח המדינה, כך דיווח הלילה (ראשון) ה"סאנדיי טיימס". על פי הדיווח, היחידה הייתה בדרכה למשימה דיפלומטית סודית שמטרתה הייתה ליצור קשר עם מנהיגי האופוזיציה.

על פי הדיווח, הקבוצה נתפסה כאשר ליוותה דיפלומט זוטר לשטח הנשלט על ידי המורדים. עוד דווח, כי ככל הנראה, התערבותם של חיילי הקומנדו הרגיזה את כוחות המורדים שהורו לכלוא את השמונה בבסיס צבאי שבשליטתם. על פי העיתון, השמונה נלקחו למחנה בעיר בנגזי ושם הובאו לחקירה בפני פוליטיקאי בכיר.

עוד דווח, כי הדיפלומט שלווה על ידי הכוח, הגיע במטרה "להכין את הקרקע" לביקורו של דיפלומט בכיר יותר, זאת במטרה לבסס קשרים דיפלומטים עם המורדים. משרד החוץ הבריטי סירב להכחיש או לאשר את הידיעה.

בתוך כך, התייחס הלילה שליט לוב מועמר קדאפי להתערבות של מדינות העולם בנעשה בארצו. בראיון לעיתון הצרפתי "ז'ורנל דה דינמש", אמר קדאפי כי הוא "מופתע שאף אחד לא מבין שזה מאבק נגד טרור". לדבריו, "כוחות הביטחון שלנו משתפים פעולה. אז מדוע כאשר אנחנו במאבק נגד הטרור כאן בלוב אף אחד לא עוזר לנו בתמורה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully