וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "על פלסטין להיות חברה קבועה באו"ם"

במסיבת עיתונאים עם נשיא צי'לה ברמאללה, הודה יו"ר הרשות אבו מאזן לאורחו על שהכיר במדינה פלסטינית, וקרא לקהילה הבינלאומית "להפעיל לחץ על ישראל כדי שתפסיק את כיבוש אדמתנו"

יו"ר הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס, אמר היום (שבת) כי הגיע הזמן הלכיר במדינה הפלסטינית העצמאית. במסיבת עיתונאים עם נשיא צי'לה סבסטיאן פינרה ברמאללה, אמר עבאס כי "הגיע הזמן שהמדינה הפלסטינית בגבולות 67' תהיה חברה קבועה באו"ם. אנו קוראים לכל הצדדים, ובמיוחד לקוורטט המדיני, להפעיל לחץ על ישראל כדי שתפסיק את התוקפנות ואת הכיבוש על אדמתנו".

"תהליך השלום נקלע למבוי סתום רציני, בגלל מדיניות ההתנחלויות הישראלית, במיוחד בירושלים, למרות ההסכמה הבינלאומית שההתנחלויות הן בלתי חוקיות ושאסור לה לקבוע עובדות בשטח", צוטט אבו מאזן בסוכנות הידיעות הפלסטינית 'וואפה'. יחד עם זאת הוסיף אבו מאזן: "נמשיך לתמוך בתהליך השלום למרות כל המכשולים".

אבו מאזן הודה לנשיא צ'ילה, שארצו העניקה לאחרונה לנציגות הפלסטינית בבירה סנטיאגו מעמד של שגרירות. "אנו מצפים שתמשיך במאמציך לקדם את זכויות העם הפלסטיני לחופש, עצמאות, ומולדת משלו, כמו שאר העולם", סיים אבו מאזן את דבריו במסיבת העיתונאים המשותפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully