וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "נער החידות ממומביי" נותרה חסרת בית

השחקנית בסרט זוכה פרס האוסקר נותרה חסרת בית לאחר שאש כילתה את ביתה ורכושה בשכונת העוני בו היא מתגוררת במומביי שבהודו. "כל התמונות מהטקס נשרפו", סיפרה

דליקה שפרצה הלילה (שבת) במומביי כילתה בין היתר את ביתה של השחקנית רובינה עלי קורשי, המגלמת את הגרסה הצעירה של אחת מכוכבות הסרט זוכה פרס האוסקר "נער החידות במומביי". איש לא נפגע בשריפה, אך מאות שיכונים במקום נחרבו כליל.

"יש לנו רק כמה בגדים שהצלחנו להוציא מהבית. כל התמונות שלי מהסרט ומטקס האוסקר, כל הזכרונות, הכל נשרף", אמרה עלי, בעודה מנסה לדלות שרידים מרכושה בשאריות העפר.

"נער החידות ממומביי" גרף 8 פרסי אוסקר וזכה לרווחים של כ-326 מיליון דולרים בקופות, אך תהילה קצרה זו לא הגנה על כוכביה הצעירים משגרת חייהם הקשים - בחודש מאי 2009 נהרס גם ביתו של אז'רודין מוחמד איסמעיל, שותפה לסרט של עלי, אשר לטענת הרשויות במדינה נבנה על שטח הנמצא בבעלות הממשלה.

מקרן "ג'יי הו", שהוקמה על שם שיר הנושא בסרט שתפקידה לדאוג לצרכי כוכבי הסרט הצעירים, נמסר כי נמצא שיכון חילופי עבור משפחת עלי, אליו יעברו בחודשים הקרובים. יוצרי הסרט תרמו בעבר 747,500 דולר לצדקה, במטרה לסייע לילדי שכונות העוני במומביי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully