וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון: גלידת חלב האם הוחרמה - "חשש לצהבת"

שבוע אחרי שגלידרייה בקובנט גרדן החלה למכור גלידה מחלב שתרמו אלפי אמהות, בתוספת וניל ולימון, נלקחה הסחורה לבדיקת מעבדה: "התקבלו תלונות. מזון מנוזלי גוף יכול להעביר נגיפים"

לא מעט גבות הורמו בשבוע שעבר כשגלידריה בלונדון החלה למכור כדורי גלידה בטעם חלב אם, תחת השם "בייבי גאגא. ובכן, העסק נשמע מוזר גם לרשויות הבריאות ברובע ווסטמינסטר, שהחרימו את הגלידה כדי לערוך בה בדיקות, עקב חששות שהיא אינה מתאימה לצריכה אנושית, וייתכן שהצורכים אותה אף מסתכנים בהידבקות בצהבת. כך דיווח אמש (שלישי) לראשונה ה"לונדון איבנינג סטנדרד".

בשבוע שעבר הודיעה הגלידרייה היוקרתית בקובנט גרדן על תחילת מכירת הטעם החדש - במחיר מופקע של 14 ליש"ט לכדור - הכולל מלבד חלב אם, אותו תרמו אלפי אמהות שנענו למודעות שפורסמו באינטרנט, גם וניל ולימון. הכל הלך חלק עד אתמול, אז הוחרמה הגלידה על ידי פקחים ונלקחה לבדיקת מעבדה, כדי לוודא שאין בה גם מיני נגיפים וחיידקים.

בעל הגלידרייה, מאט אוקונור, טען אתמול כי נקט ב"כל אמצעי זהירות אפשרי" כדי לוודא שהגלידה לא תהיה מסוכנת. לדבריו, הוא שוקל לארגן הפגנה נגד הרשויות, במידה ויאסרו עליו למכור אותה. "הנשים התורמות שלנו עברו ניטור רפואי קפדני", הסביר, "והחלב עבר פסטור מלא".

אולם בעיריית ווסטמינסטר פחות נלהבים. "הגיעו אלינו שתי תלונות", אמר חבר המועצה בריאן קונל, "ובעקבות זאת שלחנו פקחים שהחרימו מהמקום את כל המוצרים שיש בהם חלב אם. מכירת מזון שהוכן מנוזלי גוף של אנשים יכולה להוביל להעברת נגיפים, ובמקרה הזה, פוטנציאלית - צהבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully