וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטליבן התנקש בשר נוצרי בפקיסטן: "מחלל קודש"

מתנקשים ריססו ביריות את מכוניתו של שר המיעוטים שבאז בהאטי, הנוצרי היחיד בממשלת פקיסטן, שהיה אחד המבקרים הבולטים של חוק חילול הקודש - בדומה למושל המחוז שנרצח בתחילת ינואר

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

השר לענייני מיעוטים בממשלת פקיסטן, שבאז בהאטי, נרצח הבוקר (רביעי) ביריות בבירה איסלמבאד, כך אישרו גורמים רשמיים. בהאטי, הנוצרי היחיד בממשלה, היה מהמבקרים הבולטים של החוק השנוי במחלוקת במדינה הקובע גזר דין מוות על חילול קודשי האיסלם. זמן קצר לאחר ההתנקשות, קיבל ארגון הטליבן הפקיסטני את האחריות עליה. דובר של הארגון הסביר כי הוא נרצח כיוון שהיה "מחלל קודש".

בהאטי בן ה-42 נורה כשנסע במכוניתו. לפי העדויות מזירת האירוע, מכונית נוספת הגיחה מצדו השני של הרחוב, וממנה יצאו שני גברים, התקרבו למושב האחורי ופתחו באש. לאחר מכן עברו לחזית, וירו לעבר השמשה הקדמית. בסך הכל, רוססה המכונית בלפחות 25 קליעים. בהאטי פונה לבית חולים, אך עד שהגיע אליו נקבע מותו.

רק לפני חודשיים נרצח מושל מחוז פונג'אב במדינה, סלמן טסיר, שהיה אף הוא מהמבקרים הבולטים של החוק השנוי במחלוקת. טסיר נורה אף הוא באיסלמבאד, בידי מאבטחו האישי, שהסביר כי רצח אותו בגלל עמדותיו הליברליות.

מכוניתו של שבאז בהאטי, שר המיעוטים בממשלת פקיסטן, לאחר ההתנקשות בו בבירה איסלמאבד, 2 במרץ 2011. רויטרס
המכונית רוססה בלפחות 25 קליעים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully