וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב עמידרור: "לא אעבוד בשבת? זו אנטישמיות"

המועמד לתפקיד היועץ לביטחון לאומי התייחס בביטול לטענה לפיה היותו אדם מאמין תפריע לו לשמש בתפקיד בשל קדושת השבת. "טענה בלתי לגיטימית בצבא בו שליש מהקצינים חובשי כיפה"

האלוף (במיל') יעקב עמידרור התייחס הבוקר (רביעי) בראיון לגלי צה"ל לטענות פרשנים פוליטיים לפיהן תהיה זו טעות למנות אותו לתפקיד ראש המטה לביטחון לאומי במשרד ראש הממשלה שכן היותו אדם דתי תפריע לו לתפקד בשבתות. "זו טענה אנטישמית", אמר עמידרור, "זו שאלה בלתי לגיטימית בצבא בו שליש מהקצינים בחטיבות החי"ר הם דתיים. כאשר אתה עושה משהו למען ביטחון ישראל בשבת, זו שמירת שבת".

עמידרור הסביר כי במהלך שירותו הצבאי ארוך השנים, מעולם לא התעוררה בעיה עם שמירת המצוות שלו. "אחרי עשר שנים שהייתי קצין מודיעין של פיקוד הצפון, ראש חטיבת המחקר ושלא לדבר על תקופת השירות כחייל בצנחנים, לא היה מצב שלא הייתי זמין". הוא הוסיף כי גם סגן הרמטכ"ל, אלוף יאיר נוה הנו אדם מאמין וכי איש לא טען כי יש למנוע את מינויו.

האלוף במילואים נשאל אודות הפרסום הבוקר בעיתון "הארץ" לפיו התבטא בעבר ואמר שיש "להכניס כדור בראש לחייל שלא מסתער". עמידרור האשים את העיתון בניסיון "לעשות סיכול ממוקד למינוי שלי לתפקיד היועץ לביטחון לאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully