וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד אלוהים: כומר שמרן נתפס מענג עצמו בפומבי

גרנט סטורמס מניו אורלינס, האויב הגדול של פסטיבל הגאווה בעיר, מטיף נגד "ההתנהגות החוטאת" של ההומואים. כעת נעצר בגין מעשה מגונה בפארק, ליד הקרוסלה. לא ברור אם היו ילדים במקום

והעיר ניו אורלינס צהלה ושמחה: כומר מהעיר שבדרום ארה"ב, המוכר בדעותיו השמרניות הקיצוניות ובמלחמתו נגד הפסטיבל השנתי של הקהילה הגאה בעיר, נתפס "על חם" כשהוא מבצע בעצמו אקט מיני בפארק ציבורי בעיר. כך דיווחו היום (שלישי) כלי התקשורת המקומיים בניו אורלינס.

הכומר הפונדמנטליסט גרנט סטורמס מוכר בעיקר מפעילותו רבת השנים נגד פסטיבל "דקדנס", המושך מדי נובמבר לרובע הצרפתי בניו אורלינס עשרות אלפי הומוסקסואלים ולסביות. סטורמס נהג לארגן מדי שנה את קהל תומכיו להפגנות נגד "ההתנהגות החוטאת" של משתתפי הפסטיבל.

אלא שהפעם, היה זה תורו להיתפס ב"התנהגות חוטאת": אתמול דיווחו שתי נשים כי הוא מענג את עצמו בתוך רכב מסחרי בפארק ציבורי בעיר, ולמקום הוזעק שוטר, שעצר אותו בחשד למעשה מגונה. הוא בילה יומיים במעצר, ושוחרר ביום ראשון בשל חוסר מקום בכלא.

בתחילה טען סטורמס כי רק ניסה להטיל את מימיו לתוך בקבוק, אך בהמשך, כך דיווחה הטלוויזיה המקומית, הוא הודה כי למעשה עסק באוננות. יש לציין כי בשעת מעשה, עמד הרכב סמוך לקרוסלה של גן השעשועים, אך במשטרה לא יכלו לאשר שהוא התבונן בילדים בשעת מעשה. "היו כמה אנשים בפארק", אמר דובר משרד השריף המקומי, "אך אני לא בטוח אם האירוע היה קשור בצורה כלשהי לנוכחותם של ילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully