וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרעש בניו זילנד: זוהו גופות שני ישראלים נוספים

משרד החוץ הודיע כי זוהו גופותיהם של עופר לוי וגבי אינגל, שני מטיילים ישראלים ששהו באזור העיר קרייסטצ'רץ' שבניו זילנד בעת רעידת האדמה. הודעה נמסרה למשפחותיהם

גופותיהם של עופר לוי וגבי אינגל, המטיילים הישראלים שנעדרו מהשבוע שעבר ברעידת האדמה בניו זילנד, זוהו הלילה (שלישי), כך נמסר ממשרד החוץ.

דובר משרד החוץ, יוסי לוי, מסר לוואלה! חדשות כי הודעה נמסרה למשפחותיהם של השניים, תושבי רחובות בני 22, וכי כעת פועל משרד החוץ להעביר את הגופות לארץ.

בכך, עולה מניין ההרוגים הישראלים באסון לשלושה. ביומיים האחרונים זוהתה גם גופתו של המטייל עופר מזרחי שנהרג אף הוא ברעידת האדמה לאחר שקורת בטון נפלה על רכבו. שני ישראלים נוספים עדיין מוגדרים מנותקי קשר, לאחר שטרם יצרו קשר עם בני משפחותיהם.

במשרד החוץ מעריכים כי עד סוף השבוע הקרוב, תוטס לארץ גופתו של עופר מזרחי. "צריך להבין שבאירוע בקנה מידה שכזה, הדברים האלה לוקחים זמן", אמרו במשרד החוץ, "אך אנחנו מקווים שזה יקרה כמה שיותר מהר".

בניו זילנד כיבדו הלילה את זכרם של 154 ההרוגים ברעש האדמה בשתי דקות דומייה. המדינה דממה בדיוק בשעה 12:51, השעה בה אירעה רעידת האדמה לפני כשבוע. עשרות בני אדם עדיין מוגדרים נעדרים, ולפיכך מספר הנספים באסון צפוי עוד לעלות, ולפי ההערכות להגיע בסופו של דבר לאזור ה-240.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully