וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: 17 התחשמלו למוות במסיבת טרום-קרנבל

אסון ערב החגיגה הגדולה: כבל מתח גבוהה התנתק ונפל לתוך קהל חוגגים שרקד בעיירה בנדיירה דו סול. עוד עשרות נפצעו. אחד החשדות הנחקרים: זיקוקים שנורו מתוך הקהל ניתקו את הכבל

לפחות 17 בני אדם התחשמלו הלילה (שני) למוות בעיירה במרכז ברזיל, כשכבל מתח גבוה התנתק ונפל לתוך קהל במסיבת טרום-קרנבל באחד מרחובות העיירה. הקרנבל עצמו צפוי להיפתח בכל רחבי המדינה ביום שישי.

האסון התרחש בעיירה בנדיירה דו סול במדינת מינאס ז'ראייס שמצפון לריו דה ז'נרו. הקהל רקד בכיכר במרכז העיירה, סמוך למשאית שממנה הושמעה מוזיקה חזקה, כשלפתע צנח הכבל בין המבלים. עוד עשרות מהם נפצעו, חמישה מהם באורח קשה.

ברגע האסון נותקה העיירה כולה מחשמל והתכסתה בעלטה. גם רשת הטלפונים קרסה מיידית. "זה היה כאוס", סיפר אחד התושבים לאתר החדשות הברזילאי Folha. הרבה אנשים נפלו מהמשאית. זה היה נורא".

עדיין לא ברור מה גרם לאסון, אם כי לפי אחד החשדות המרכזיים, זיקוקים שנורו מתוך הקהל קרעו את הכבל. לפי הסבר אחר, המשאית החלה לזוז לפתע ומשכה אותו. "נדע בדיוק מה קרה לאחר שתסתתים חקירת מכבי האש", אמר ראש העיר, ז'וזה קפיטובה.

אין זה האסון היחיד שמעיב השנה על הקרנבל. לפני כשבועיים עלה באש מחסן התחפושות המרכזי ב"סמבה סיטי" בריו דה ז'נרו, ופגע קשות בהכנות לתהלוכה המרכזית של הקרנבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully