וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח וההתאבדות בגליל: הבעל היה מוכר למשטרה

עידן אבני וקובי מנדל

27.2.2011 / 19:45

בפעם השנייה היום, רצח גבר את אשתו והתאבד. האיש, שחי בנפרד מאשתו והיה מוכר למשטרה, הגיע לבית ביישוב מסד שבגליל התחתון, ירה באשה ואז בעצמו. שכנים: "הכתובת הייתה על הקיר"

בפעם השנייה ביום אחד- גבר רוצח את אשתו ומתאבד. לאחר שהבוקר (ראשון) גבר כבן 50 מקריית אתא רצח את אשתו בדקירות סכין ואז תלה את עצמו, בשעות הערב התקבל דיווח על מקרה דומה, הפעם ביישוב הקהילתי מסד שבגליל התחתון.

כוחות גדולים של משטרה ומד"א הגיעו לדירת בני הזוג, לאחר שנשמעו מתוכה יריות. תחילה היה נראה כי הבעל מתבצר בדירה ואינו מאפשר כניסה של כוחות ההצלה, אולם לאחר מספר דקות נשמעה ירייה נוספת והכוחות שנכנסו לדירה מצאו בה שתי גופות. לבני הזוג ארבעה ילדים, והצעיר שבהם, בן 17, שהה בבית בשעת הירי.

"קיבלנו קריאה על ירי וכשהגענו למקום מצאנו את שני בני הזוג בפתח הבית, מחובקים ומתבוססים בדמם. קבענו את מותם במקום", אמר טאלב עבד-אללה, פרמדיק של מד"א. "כשהגענו לבית, המשטרה כבר הייתה שם ולכן אינני יודע אם כבר הרחיקו את הילדים קודם לכן. השכנים שמעו יריות אך גם הם לא התקרבו עד לבואה של המשטרה".

סנ"צ אפי פרטוק, מפקד משטרת טבריה, אמר כי "הבעל מוכר למשטרה. לפני שלוש שנים הוא נעצר בחשד שהכה את אשתו והוגש נגדו כתב אישום ut; נגזר עליו פיקוח של קצין מבחן והוא הורחק מהיישוב". בשלוש השנים האחרונות חיו בני הזוג בנפרד כאשר הגבר מתגורר בעיר מודיעין. כעת מנסים השוטרים לברר מדוע הגיע הערב הבעל לבית גרושתו, פקידת סעד לחוק הנוער וראש צוות עבודה קהילתית בעיריית טבריה. חבריה לעבודה המומים וסירבו לדבר עם התקשורת.

השכנים סיפרו כי בתקופה האחרונה לא נהג הגבר לפקוד את היישוב, אך אחת השכנות, גילה פאר, אמרה שאינה מופתעת מהאירוע. "הכתובת הייתה על הקיר. ידענו שיש הרבה אלימות ביניהם . הייתי בבית, שמעתי שלוש יריות ואז השתררה דממה ופתאום שמעתי עוד שתי יריות. זה היה מפחיד מאד. ידענו שהיו גם תלונות במשטרה".

הבוקר: נמצאו גופותיהם של בני זוג בקריית אתא

בשעות הבוקר נמצאו גופות של אישה בת 40 ובעלה, בן 50, בביתם בשכונת בית וגן בקריית אתא. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ומחקירה ראשונית עולה, כי הבעל רצח את אשתו בדקירות ולאחר מכן שם קץ לחייו בתלייה בחצר ביתו.

זמן קצר לפני ביצוע הרצח וההתאבדות, התקשר הבעל למכר בדרום הארץ, והודיע לו כי רצח את רעייתו וכי בכוונתו להתאבד. המכר טלפן למגן דוד אדום והתריע על כוונתו של האיש לבצע את המעשה. המשטרה ביצעה איכון למכשיר הטלפון הסלולרי של האיש והזעיקה שוטרים וצוותי מד"א לבית. כשכוחות ההצלה הגיעו למקום, הם גילו את גופות בני הזוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully