וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל מצרים והירי מעזה: המשטרה העלתה כוננות

בצל הירי לעבר יישובי הדרום והמהומות במזה"ת, הודיע מפכ"ל המשטרה על העלאת רמת הכוננות של המשטרה בכל רחבי הארץ לרמה ב', למשך שבוע ובכפוף להערכות מצב

מפכ"ל המשטרה רב-ניצב דודי כהן, הודיע הבוקר (ראשון) כי החליט במסגרת הערכת מצב עם ראש אג"מ, ניצב נסים מור, להעלות את רמת הכוננות והפעילות המבצעית של משטרת ישראל לרמה ב' למשך כשבוע מהיום ובכפוף להערכות מצב. לדברי המשטרה, ההחלטה באה בעקבות האירועים האחרונים ובדגש על ירי הטילים בדרום הארץ וכן בגלל ההתפתחויות וההתרחשויות במזרח התיכון. מהמשטרה נמסר כי בנוסף למאבקם בפשיעה, יגבירו הכוחות את פעילותם בתחום הביטחון השוטף.

ההחלטה מגיעה, כאמור, גם בעקבות רי הטילים לעבר דרום הארץ, שהתחדש בימים האחרונים. הבוקר נורתה רקטת קסאם לעבר שטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אמש ירו הפלסטינים שתי רקטות קסאם לעבר ישראל. רקטה אחת התפוצצה בשטח פתוח מרוחק מהרצועה, במועצה האזורית שדות נגב, ואילו השנייה נפלה בשטח רצועת עזה. לא נמסר על נפגעים או על נזק לרכוש.

במערכת הביטחון מתוחים גם מהאירועים במצרים, וחלק מהסיבה להעלאת הכוננות טמונה ככל הנראה גם בהדחת נשיא מצרים, חוסני מובארק, מתפקידו. בין היתר, המהומות נגד המשטר התמקדו גם בחצי האי סיני, ונראה שהאירועים במדינה השכנה יצריכו היערכות מחדש בגבול בין מצרים לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully