וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוורטט חידש המאמץ להתניע את התהליך המדיני

שליח האו"ם למזרח התיכון, רוברט סרי, אמר כי נציגי הקוורטט ייפגשו בשבוע הבא בנפרד עם נציגי ישראל והרשות הפלסטינית. "עלינו לאותת לצדדים שפתרון שתי המדינות לא ימתין לנצח"

הקוורטט הבינלאומי (ארה"ב, רוסיה, האיחוד האירופי והאו"ם) מתכוון לחדש את מאמציו להתניע את המשא ומתן המדיני בין ישראל והרשות הפלסטינית. בתום עדכון בפני חברי מועצת הביטחון אמר שליח האו"ם למזרח התיכון, רוברט סרי, כי נציגי הקוורטט מתכוונים להיפגש בנפרד עם נציגי שני הצדדים בבריסל במהלך השבוע הבא.

"עלינו לאותת לצדדים שפתרון שתי המדינות לא ימתין לנצח", אמר סרי. "ההתפתחויות בשטח מסכנות אותו, כך שעלינו לשדר תחושה של בהילות. המזרח התיכון היה עד להתפתחויות פוליטיות דרמטיות , אבל לקיפאון בתהליך הישראלי-פלסטיני. לא סביר שהצדדים יתגברו על חוסר האמון שלהם ללא התערבות בין לאומית יעילה ואמינה".

מרכז החדשות של האו"ם דיווח כי סרי שב וחזר על העמדה הבינלאומית לפיה הבנייה בהתנחלויות "לא תורמת" לתהליך השלום. מנגד, שיבח סרי את הרשות הפלסטינית על מאמציה לבנות מוסדות שיימשו את המדינה הפלסטינית העתידית. "עם הישגים בולטים בשנים האחרונות, ורפורמות נוספות בדרך, דעתי היא שהמוסדות החזקים שנוצרו ברשות מהווים בסיס למדינה שבדרך", אמר סרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully