וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בבאר שבע: הניסיון להרחיב לכאן את הירי הוא חמור

רמי שני

24.2.2011 / 16:25

שר הביטחון הגיע לבירת הנגב כדי לאמוד מקרוב את קשיי התושבים בעקבות נפילת רקטת הגראד בעיר. ברק הבטיח כי "צה"ל יגיב על פי הנחיות הממשלה כדי להחזיר את המאבק למקומו הנכון"

תאגיד כאן

(צילום: אלברטו דנקברג, עריכת וידאו: דורון שטיין)

שר הביטחון אהוד ברק סייר היום (חמישי) בבאר שבע בעקבות נפילת רקטת הגראד אמש בעיר. ברק אמר במהלך הסיור כי "לאורך הגדל בגבול רצועת עזה מתנהל מאבק רצוף. לצה"ל יש שם הישגים חשובים ופגיעות קשות במחבלים. הניסיון להרחיב את המאבק בירי לכיוון באר שבע הוא חמור. צה"ל הגיב אתמול בלילה וימשיך להגיב על פי הנחיות הממשלה ככל שיידרש כדי להחזיר את המאבק למקומו הנכון".

שר הביטחון אהוד ברק במהלך ביקור בזירת נפילת רקטת הגראד בבאר שבע, פברואר 2011. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
"צה"ל יגיב ככל שיידרש". ברק בסיור בבאר שבע/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

עוד אמר ברק כי "טוב מאוד שפה, על בסיס הלקחים של האירועים מ'עופרת יצוקה', ראש העירייה רוביק (דנילוביץ'. ר.ש), אנשיו והאזרחים בשכונה מגלים יכולת עמידה ותגובות מהירות". בנוגע להצבת מערכת ההגנה "כיפת ברזל" אמר ברק כי "ברגע שיהיו לנו את הסוללות בצורה נכונה, כיפת ברזל תתפרש, על פי השיקולים של צה"ל להגנת האזרחים".

שר הביטחון התייחס גם לפרסומים לפיהם בסוריה הוקמו עוד מתקני גרעין. לדבריו, "ראינו שני פרסומים בעניין סוריה. אחד על אתרים הקשורים לתעשיית הגרעין. הרשויות הבינלאומיות מכירות את האינפורמציה הזאת, בהן אלו הממונים על הגרעין והסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית פועלת להשיג גישה לפיקוח על המקום הזה".

ברק אמר עוד בנוגע להתפתחויות מול דמשק כי "ראינו גם ידיעות על אפשרות של משא ומתן עם סוריה, את הדבר הזה אנחנו בוחנים ונבחן וכמובן צריך לזה שני צדדים, וזה לא סוד שבמערכת הביטחון ישנם אנשים ואני בראשם שחושבים שהגעה לדו-שיח עם הסורים והסכם מדיני הוא דבר חיובי לישראל. אבל שני הצדדים צריכים לתת את הדעת על הצעדים הנדרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully