וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש פסגה במדריד: פרס וכריסטיאנו רונאלדו

נשיא המדינה, שמעון פרס, הגיע היום לאימון של קבוצת הכדורגל הספרדית ריאל מדריד. מאמן הקבוצה, ז'וזה מוריניו, הציג בפני הנשיא על כר הדשא את כל שחקני הקבוצה

שמעון פרס נשיא המדינה בתמונה קבוצתית עם שחקני ריאל מדריד. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
שמעון פרס נשיא המדינה בתמונה קבוצתית עם שחקני ריאל מדריד/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

נשיא המדינה, שמעון פרס, הגיע היום (חמישי) לאימון של קבוצת הכדורגל הספרדית ריאל מדריד. מאמן הקבוצה, ז'וזה מוריניו, הציג בפני הנשיא על כר הדשא את כל שחקני הקבוצה, שלחצו את ידו.

ראשון המברכים את הנשיא פרס היה קפטן נבחרת ספרד, איקר קסיאס, ולאחר מכן ניגשו ללחוץ את ידו שאר כוכבי הקבוצה ובראשם רונאלדו, צ'אבי אלנסו והברזילאים קאקה ופפה. פרס לחץ גם את ידו של החלוץ קארים בנזמה, ובירך אותו על השער שכבש לפני יומיים בליגת האלופות במשחק נגד ליון.

רונאלדו וקאקה אמרו לנשיא כי "זהו כבוד גדול עבורנו לפגוש אותך, ולארח אותך במגרשה של ריאל מדריד". הנשיא שאל כל שחקן ושחקן מהו תפקידו בקבוצה והודה למאמן מוריניו על מעורבותו ותרומתו האישית לקידום בתי ספר לכדורגל של ילדים פלסטינים וישראלים בישראל.

נשיא המדינה שמעון פרס עם כריסטיאנו רונאלדו, מרסלו, פפה, שחקני ריאל מדריד. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
נשיא המדינה שמעון פרס עם כריסטיאנו רונאלדו, מרסלו, פפה, שחקני ריאל מדריד/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

המאמן מוריניו אסף את כל שחקניו לתמונה קבוצתית עם הנשיא על הדשא והקפטן של הקבוצה, קסיאס, העניק לנשיא את חולצת ריאל מדריד ועליה המספר 1 ושמו של הנשיא פרס.

הנשיא נשא דברים ואמר לשחקנים: "באתי מישראל לברך אתכם היום ולומר לכם כי ילדי ישראל מעריצים אתכם כמו מיליוני ילדים נוספים ברחבי העולם. אתם מהווים דוגמא ומודל לחיקוי עבורם ואתם שגרירי השלום הטובים ביותר. הספורט הוא הדרך הטובה ביותר לקדם את השלום, את השוויון ואת האחווה בין עמים".

פרס לא שכח להזמין את מוריניו ואת שחקני ריאל מדריד לביקור בישראל, כאורחיו האישיים, כדי לקדם משחקי ראווה בין מועדוני הכדורגל המשותפים לילדים ישראלים ופלסטינים. נשיא הקבוצה, פלורנטינו פרז, אירח מוקדם יותר את הנשיא פרס בחדר הגביעים והמדליות של המועדון המפואר והעניק לנשיא דגם מוכסף של אצטדיון הקבוצה המפורסם, הסנטיאגו ברנבאו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נשיא המדינה שמעון פרס מקבל חולצה משחקני ריאל מדריד. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
נשיא המדינה שמעון פרס מקבל חולצה משחקני ריאל מדריד/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully