וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: גל המהומות יגיע לאירופה וארה"ב

תוך התעלמות מוחלטת מהדיכוי האכזרי של הפגנות האופוזיציה בארצו, תקף נשיא אירן בחריפות את קדאפי: "איך הוא יכול להפגיז את בני עמו? מי שלא ייענה לדרישות העם, גורלו ייחרץ"

נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד, התייחס היום (רביעי) לגל התמורה בעולם הערבי, וטען כי הוא נמצא בדרכו גם לאירופה ולארה"ב. "העולם נמצא על סף התפתחויות משמעותיות", אמר אחמדינג'ד במסיבת עיתונאים ששודרה בטלוויזיה האירנית. "השינויים יקיפו את כל העולם, מאסיה לאפריקה ומאירופה לאמריקה".

בדבריו גינה אחמדינג'ד את האלימות שמפעילים שלטונות לוב נגד אזרחי המדינה, וקרא לשלטונות במדינות ערב להאזין לדרישות אזרחי מדינותיהם. "זה מחריד. איך יכול מנהיג לירות על אזרחי מדינתו במכונות ירייה, טנקים ומטוסים?", תהה. "איך הוא יכול לאחר מכן לאיים כי יהרוג כל מי שימרה את פיו? אני רוצה שכל ראשי המדינות יטו אוזן ויקשיבו לבני עמם, ישתפו פעולה, יישבו וידברו איתם. למה הם מתנהגים בצורה כה גרועה, עד שהאנשים צריכים להפעיל לחץ בדרישה לרפורמות? מי שלא ייענה לדרישות העם שלו, גורלו ייחרץ".

אחמדינג'ד לא התייחס בדבריו כלל להפגנות האופוזיציה האחרונות בארצו, שלפי הדיווחים דוכאו גם הן ביד ברזל על ידי השלטונות. אחת מנקודות הביקורת המרכזיות של האופוזיציה האירנית על השלטונות בשבועות האחרונים, היא על כך שהם מביעים הזדהות עם ההפגנות העממיות במדינות אחרות - אך מדכאים את ההפגנות הנערכות מאותם מניעים בדיוק בארצם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully