וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: מעבר הספינות האירניות - פרובוקציה זולה

נשיא המדינה, שמעון פרס, הנמצא בביקור מדיני בספרד, התייחס למעבר הספינות האירניות במעבר סואץ, והבהיר: "הן לא מהוות איום, אך הגרעין האירני יסכן את אירופה כולה"

נשיא המדינה, שמעון פרס, הנמצא בביקור מדיני בספרד, התייחס היום (רביעי) למעבר הספינות האירניות במעבר סואץ. לדברי פרס: "מדובר בפרובוקציה זולה של אירן. מעבר הספינות כשלעצמן אינו מהווה איום על אזורינו ,אך האיום האמיתי עומד כתמרור אזהרה ברור לאירופה ולעולם כולו- אירן מפתחת נשק גרעיני להשמדה המונית, וכנשק גרעיני יגיע לידי ארגוני הטרור, כל בירות אירופה יעמדו תחת איום קיומי". פרס אמר את הדברים בנאום שנשא בפני 400 ראשי ממשל, עורכי עיתונים בכירים, שגרירים ומובילי דעת קהל מספרד.

לדבריו, ספרד ספגה פיגועי טרור קשים ביותר וזו תהיה מנת חלקן של מדינות רבות בעולם אם לא יעשו צעדים דרסטיים נגד אירן. "אירן מבקשת להשתלט על המזרח התיכון כולו ולהשליט הגמוניה דתית קיצונית על תושביו. לצד הסנקציות הכלכליות, העולם חייב לקיים קמפיין מוסרי, חרם מוסרי כבד על אחמדינג'ד כדי לחזק את מדד הבושה נגד אירן. יש להימנע מלהזמינו לצעוד על השטיחים האדומים באו"ם", אמר פרס.

בנושא האירועים במזרח התיכון אמר הנשיא: "ישראל תומכת בחיזוק הדמוקרטיה והשלום במזרח התיכון, צעירי המזרח התיכון דורשים חופש, שוויון ואפשרות לחיות בכבוד ואנו מברכים על כך. דווקא נוכח האירועים האחרונים ישנה הזדמנות גדולה לישראלים ולפלסטינים לשוב לשולחן המשא ומתן, הפערים בין הצדדים אינם גדולים וניתן במאמץ משותף ותוך זמן קצר לחתום על הסכם שלום מדיני בינינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully