וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: נמצא "הבן-דוד" של המפלצת מלוך נס

חותר קיאק תיעד באמצעות הטלפון הסלולרי יצור ענק ומוזר, דמוי נחש, שהגיח ממי אגם וינדרמיר בצפון אנגליה - הדיווח השמיני בשנים האחרונות על המפלצת, שכבר זכתה לכינוי "בואו-נסי"

האם נמצאה התשובה של אנגליה למפלצת מלוך-נס? כך תהתה בסוף השבוע כותרת ב"סאן" הבריטי, שהתנוססה מעל תמונה שצולמה לאחרונה באגם וינדרמיר שבצפון מזרח אנגליה. בתמונה נראה יצור מימי לא ברור, שבהחלט עשוי להיות "בן דוד" של המפלצת המפורסמת מהאגם הסקוטי, שעליה נכתבו אגדות לרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה"סאן" חושף את העדות האחרונה לקיומה של "בואו-נסי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

את התמונה, שהתפרסמה היום גם ב"טלגרף", ב"דיליי מייל" ובעיתונים נוספים בממלכה, צילם באמצעות הטלפון הסלולרי שלו טום פיקלס, איש מחשבים שיצא עם ידידתו שרה הרינגטון לשוט בקיאק באגם. השניים סיפרו כי צפו ביצור במשך כ-20 שניות, לפני שנעלם בערפל הכבד ששרר במקום.

"בהתחלה חשבתי שמדובר בכלב", סיפר פיקלס ל"סאן". "אבל אז ראיתי שהוא הרבה יותר גדול, ונע במהירות. יכולתי לראות שהחלק הגלוי הוא רק חלק קטן ממנו. נראה היה שהוא באורך של שלוש מכוניות לפחות. זה היה מבעית". הרינגטון הוסיפה כי "הוא נראה כמו נחש ענק".

אין מדובר בדיווח הראשון על יצור מסתורי באגם זה. למעשה, לפחות לפי ה"סאן", זו הפעם השמינית בחמש השנים האחרונות שמתועדת צפייה במפלצת, שכבר זכתה לכינוי "בואו-נסי" (מחווה ל"נסי" המפורסמת מהאגם הסקוטי). אך הפעם הנוכחית, כך נראה, סיפקה את ה"הוכחה" המשמעותית ביותר לכך ש"משהו" חי במעמקי וינדרמיר, האגם הגדול באנגליה.

למרות זאת, המדענים עדיין ספקנים. ב"טלגרף" ריאיינו בנושא אקולוג מומחה לאגמים, ד"ר איאן וינפילד מאוניברסיטת לנקסטר, שטען כי לפי הצורה, ייתכן שמדובר בשפמנון מזן מזרח אירופאי. אך לדבריו, הדבר אפשרי רק במידה והצופים מגזימים בגודלו: "באזור ווינדמיר לא חי שום דג שמתאים לתיאור הגודל ששמענו. אנחנו עורכים בדיקות באגם מדי חודש, ומעולם לא מצאנו כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully