וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ר"מ בריטניה בקהיר: לא אפגש עם האחים המוסלמים

ראש ממשלת בריטניה, דייוויד קמרון, הוא המנהיג הזר הראשון שמבקר במצרים מאז הודח הנשיא חוסני מובארק. "מדובר בהזדמנות גדולה לדבר עם אלו שמנהלים את מצרים"

ראש ממשלת בריטניה, דיויויד קמרון, הוא המנהיג הזר הראשון שמבקר במצרים, מאז הודח מהשלטון הנשיא לשעבר, חוסני מובארק. קמרון צפוי לנאום היום (שני) בפני מנהיגי האופוזיציה בקהיר, אך הבהיר כי לא ייפגש עם מנהיגי האחים המוסלמים.

"אני חושב שמדובר בהזדמנות גדולה לדבר עם אלו שמנהלים את מצרים ולוודא שאכן יתבצע מעבר משלטון צבאי לאזרחי", אמר קמרון לאחר שנחת בקהיר. הוא הבהיר כי ידחק בהנהגה הצבאית לבטל את חוקי החירום במצרים - אחת מהדרישות המרכזיות של המפגינים שמחו נגד שלטון מובארק.

גם ארצות הברית שיגרה היום נציג בכיר למצרים - תת מזכירת המדינה לעניינים פוליטיים, וויליאם ברנס. כך אישרו בשגרירות ארה"ב במצרים. ברנס הוא האישיות האמריקאית הבכירה ביותר שמגיעה למדינה מאז הדחת מובארק.

בתוך כך, ראש הממשלה המצרי, אחמד שפיק, הורה היום למושלי המחוזות במדינה לקרוא לרחובות בתחומם על שם מפגינים שנהרגו במהלך הפגנות המחאה נגד המשטר - כך דיווחה סוכנות הידיעות הרשמית במדינה. שפיק פרסם צו הדורש מהמושלים שהרחובות שבהם גרו ההרוגים יישאו את שמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully