וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: קרובת הנער שנרצח ברהט רצחה את כלתה

שלושה ימים לאחר שנמצאה גופתו של קייס אבו סיאם, הוגש כתב אישום נגד קרובת משפחתו, באשמת רצח כלתה. על פי כתב האישום, היא נטלה את נשקו של בעלה וירתה בכלה שהייתה בהריון מתקדם

פרקליטות המחוז הדרומי הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד תורכיה אבו סיאם, קרובתו של קייס אבו סיאם, הצעיר שנרצח ברהט בסוף השבוע. תורכיה אבו סיאםמואשמת ברצח כלתה, עולא אבו סיאם. על פי כתב האישום, בין תורכיה לכלתה שררו יחסים עכורים, שהביאו את תורכיה לירות בעולא שישה כדורי אקדח ולהביא למותה. לא ידוע כי קיים קשר בין האירוע לרצח הנער ברהט.

מכתב האישום עולה כי לפני כשבועיים טענה תורכיה את נשקו של בעלה, שהוחזק בכספת בבית, ועם הגיעה של עולא לבית, בו התגוררו שתיהן, ירתה בה למוות שישה כדורים. עולא הייתה בחודש השביעי להריונה.

הנאשמת נעצרה זמן קצר לאחר הרצח. בתחילה טענה כי אכן הוציאה את האקדח, אך בכוונה להתאבד, ואינה יודעת מה קרה לכלתה. היום הציגה המשטרה חומר חקירה שכלל שורת ממצאים, המייחסים לה את ביצוע הרצח, בהם עדות של בעלה, כי היא היחידה למעט הוא עצמו שידעה היכן מוסתר האקדח. כמו כן, נמצאו סימנים המעידים על שימוש שנעשה בנשק בידי האישה, במועד שבו נרצחה עולא. לצד כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה לעצור את תורכיה אבו סיאם עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

אבו סיאם היא קרובת משפחתו של קייס אבו סיאם, אשר גופתו נמצאה בחורש הסמוך לעיר רהט בדרום בסוף השבוע שעבר. אמש נעצרו שני קטינים בחשד למעורבות ברצח הצעיר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully