וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירן טוענים: הספינות שלנו חצו את תעלת סואץ

רשת הטלוויזיה האירנית "אל-עאלם" דיווחה כי שתי ספינות הקרב האירניות חצו הבוקר את התעלה, בדרכן לסוריה. ביום שישי אישרה מצרים לשתי הספינות לעבור בתעלה

שתי ספינות הקרב האירניות חצו הבוקר (ראשון) את תעלת סואץ בדרכן לסוריה. כך דיווחה רשת הטלוויזיה האירנית "אל-עאלם". בדיווח נאמר: "שתי ספינות מלחמה אירניות חצו את התעלה, והן בדרכן לנמל בסוריה".

עם זאת, גורם רשמי בהנהלת תעלת סואץ אמר אמש ששתי ספינות של הצי האירני יעברו מחר דרך התעלה. הגורם הוסיף, כי כלי השיט יגיעו לחלקה הדרומי של התעלה כבר היום, וייצאו ממנה לים התיכון מחר בבוקר.

אירן הודיעה על כוונתה להעביר בתעלה את את שתי האוניות, הפריגטה "אבלנד" וספינת המטען "חארג", כבר בחודש שעבר. אז הסביר סגן מפקד חיל הים האירני כי האוניות ישהו כשנה בים התיכון, ויעסקו ב"איסוף מודיעין".

שר החוץ אביגדור ליברמן, שהודיע בשבוע שעבר על בואן של הספינות, אמר אז, כי "לצערי, הקהילה הבינלאומית אינה מוכיחה נכונות להתמודד עם הפרובוקציות האירניות, החוזרות ונשנות. על הקהילה הבינלאומית להבין שישראל אינה יכולה להתעלם לנצח מן הפרובוקציות הללו. אנו מצפים שהקהילה הבינלאומית תפעל בהקדם ובנחישות מול הפרובוקציות האירניות, שנועדו לדרדר את המצב באזור ותעמיד את האירנים במקומם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully