וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחרתם בליצן לקונגרס, מה חשבתם שיקרה?

הבוחרים בברזיל בחרו לקונגרס את פרנסיסקו סילבה אוליביירה, ליצן טלוויזיוני מפורסם. בפעם הראשונה בחייו שהתבקש להצביע הוא לחץ על הכפתור הלא נכון ותמך באופוזיציה במקום בקואליציה

הליצן שנבחר לכהן בקונגרס הברזילאי נשאר נאמן לתפקידו המקורי וכבר בפעם הראשונה שהתבקש להצביע הוא הצליח להרוס את הכל. פרנסיסקו סילבה אוליביירה, בן 45, מוכר יותר בכינוי "טיריריקה", אותו רכש במשך שנים שעבד כליצן בתוכנית טלוויזיה פופולרית. בבחירות בחודש שעבר הפתיע כשגרף 1.3 מיליון קולות - הנתון הגבוה ביותר במדינה כולה - ונבחר לפרלמנט מטעם מחוז סאו פאולו. בקמפיין הבחירות ההומוריסטי שלו, הופיע אוליביירה בבגדי ליצן, עשה שימוש בסיסמה "זה לא יכול להיות גרוע יותר" והצהיר: "מה עושה נבחר ציבור? אין לי מושג - אבל אם תבחרו בי, אברר ואודיע לכם".

לאחר שנבחר, הגיע זמנו של אוליביירה להשתתף בדיוני הפרלמנט וביום רביעי, בפעם הראשונה, הוא התבקש להצביע על הצעת חוק. אוליביירה התחייב לתמוך בממשלה בהצבעה קריטית על הצעת חוק לקביעת שכר מינימום, אבל כשהגיע הזמן, הוא לחץ על הכפתור הלא נכון במערכת ההצבעות והצביע, בטעות, להצעת האופוזיציה להגדיל את השכר בכמה רמות מעל ההצעה הממשלתית.

מנהיג האופוזיציה, דוארטה נוגיירה, הודה לאוליביירה, למרות שהממשלה זכתה בהצבעה ואמר "אני רוצה להודות לו, אחרי הכל הוא נציג הציבור שקיבל הכי הרבה קולות בברזיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully