וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי נגד ש"ס: "מאז שנפלה שינוי - אין שינוי"

יו"ר ש"ס לשעבר תוקף: בכנס שנערך אמש ביקר דרעי את ש"ס על כך שלמרות שהקימה מחדש את המשרד לענייני דת, "אנחנו בשפל בנושא". לשכת השר מרגי בתגובה: "דרעי לא ראוי להתייחסות"

יו"ר ש"ס לשעבר, אריה דרעי, השתתף אמש (חמישי) בכנס רבני ההתיישבות שהתקיים בירושלים. במהלך הכנס, שעסק ברפורמה שמתכנן המשרד לשירותי הדת, תקף דרעי את המשרד ואמר כי "מאז שנפלה שינוי – אין שום שינוי. אנחנו בהידרדרות מתמדת ובשפל בנושאי הדת. שכרם של הרבנים מביש". במהלך נאומו של דרעי נכחו במקום הרב הראשי לישראל, שלמה עמאר, ועשרות רבנים נוספים.

המשרד לשירותי דת, שפורק על ידי שינוי ב-2004, הוקם מחדש ע"י ש"ס בשנת 2008. לפי הרפורמה החדשה שמתכנן המשרד, יהיה על רבנים לדווח על פעילותם מדי חודש, והם יחויבו להתגורר במקום רבנותם. כמו כן, הסמכות לפיטורי רבנים תועבר לוועדה מחוץ לרבנות הראשית. הרפורמה באה בעקבות דו"ח מבקר המדינה, שהצביע על כשלים בתפקודם של רבנים שונים.

הרב יוסף שלוש, רב אזורי דרום השרון ויו"ר ארגון הרבנים בהתיישבות, אמר לוואלה! חדשות כי הרפורמה המתוכננת מפרה הסכם קיבוצי בין הרבנים למשרד לשירותי דת. הוא הוסיף כי "זו רפורמה מעוותת, חמורה מאוד, וצריך לגנוז אותה".

מלשכתו של השר לענייני דתות, יעקב מרגי (ש"ס), נמסר כי "אריה דרעי אינו ראוי לתגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully