וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: שלושה שרים נעצרו בחשד לשחיתות

התביעה במצרים הודיעה כי עצרה שלושה שרים לשעבר במפלגת השלטון של הנשיא המודח חוסני מובארק בחשד לשחיתות ולבזבוז כספי ציבור. התביעה פועלת להקפאת נכסיהם של השרים בחו"ל

הפרקליטות המצרית הודיעה אמש (חמישי) כי היא הורתה על מעצרם של שלושה שרים לשעבר ואיש עסקים בחשד לבזבוז כספי הציבור. הארבעה, שר התיירות לשעבר זוהייר גרנה, שר השיכון לשעבר אחמד אל-מגרבי, שר הפנים לשעבר חביב אל-עדלי ואיש העסקים בתחום הפלדה אחמד עז, נעצרו ל-15 ימים. עז שימש עד כה בתפקיד בכיר במפלגת השלטון. הארבעה הכחישו את החשדות נגדם.

הפרקליטות הגישה את בקשת המעצר נגד שניים מהשרים ביום חמישי שעבר, יום לפני פרישתו של הנשיא חוסני מובארק. כמו כן, הודיע התובע כי הוא פנה לבנקים באירופה בבקשה להקפיא את חשבונות הבנק של הארבעה וכן את חשבונו של שר המסחר והתעשייה לשעבר רשיד מוחמד רשיד שנעצר בשבוע שעבר.

בתוך כך, הזהיר שלשום משרד האוצר האמריקאי את המוסדות הפיננסיים במדינה מפני העברות לא חוקיות לנכסיהם במצרים, והדגיש כי יש צורך במעקב קרוב אחר אותם נכסים. בהודעת המשרד נמסר כי על המוסדות הפיננסיים לעקוב אחר העברות כספים פרטיות שייתכן ומקורן בנכסי מדינה מצריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully