וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: "לא לכפות דמוקרטיה במזרח התיכון"

שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב, ביקר את הקריאות ליישם דמוקרטיה במזרח התיכון. "ראינו מה היו התגובות אחרי שחמאס זכה בבחירות לפני חמש שנים"

רוסיה ביקרה הערב (שלישי) את הקריאות ליישם דמוקרטיה במזרח התיכון, וכינתה את המאמצים "בלתי מועילים". שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב, אמר כי "רוסיה מודאגת מהמצב במזרח התיכון".

כשנשאל לגבי קריאותיה של ארה"ב למעבר לדמוקרטיה בעקבות המהפכה במצרים, ענה לברוב: "זה לא מועיל לעודד או לכפות סוג מסויים של דמוקרטיה". לברוב שאל: "האם כאשר חמאס זכה בבחירות לפני חמש שנים זה היה משום שלרשות הפלסטינית לא הייתה את הדמוקרטיה המתאימה? כמובן שלא. זו דוגמה למוסר כפול". לברוב אמר את הדברים במסיבת עיתונאים בלונדון עם עמיתו הבריטי וויליאם הייג.

"הייתה לנו יותר ממהפכה אחת ברוסיה ואנו לא מאמינים שצריך לכפות מהפכות על אחרים. אנו לא סבורים שצריך לדחוף לכך או לבחור צד. צריך לקורא לכל הצדדים לדון בשלום ולהגיע להסכמה ביניהם", הוסיף.

מוקדם יותר הערב אמר נשיא ארה"ב, ברק אובמה, כי מנהיגי הצבא במצרים שולחים "סימנים נכונים", בכל הנוגע למעבר לקראת דמוקרטיה. אובמה גם העביר ביקורת על ההנהגה האירנית, בשל האלימות שהיא נוקטת לדיכוי ההפגנות נגד המשטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully