וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושתל הפנים הבא: צעיר שהציל אשה והתחשמל

מיטש האנטר הציל אשה שנהדפה אל כבל חשמלי, אך חטף בעצמו שוק של 10,000 וולט שהשחית לחלוטין את פניו. כעת יזכה לעבור את הניתוח הניסיוני. "חבל שצריך לחכות שמישהו ימות", הוא אומר

מיטש האנטר, חייל לשעבר בצבא ארצות הברית, יעבור בקרוב ניתוח להשתלת פנים, ויהיה האדם הרביעי בסך הכל בארה"ב שעובר את הניתוח המורכב והחדשני. כך נמסר אתמול (שני) מבית החולים שבו יתבצע הניתוח, "בריגהם אנד וומנז" בעיר בוסטון.

האנטר, תושב העיר אינדיאנפוליס, נפצע באורח קשה מאוד ופניו הושחתו לחלוטין, כשנזעק לעזרת אשה שהושלכה מרכב בתאונת דרכים ונחתה על כבל חשמלי. הוא הצליח להצילה, אך התחשמל בעצמו ממתח אדיר של 10,000 וולט, שגרם לרגלו, ידו ופניו להתלקח.

מאז אותו יום עבר האנטר 47 ניתוחים בפניו ועשרה נוספים בידו הימנית. הוא גם משתמש באף תותב וברגל תותבת. בשבועות האחרונים עבר הערכה בבית החולים, שבתומה הוחלט כי הוא מתאים לניתוח השתלה. כעת, נותר רק לחכות לתורם. "זה גורם לי להרגיש די רע", הוא אמר אתמול לחדשות רשת CBS. "אני לא רוצה לחכות שמישהו ימות".

ניתוח השתלת הפנים החלקי הראשון תועד בהודו כבר ב-1994, ומאז בוצע הניתוח מספר פעמים בעולם, ובין היתר שלוש פעמים בארצות הברית. עם זאת, ניתוח השתלת הפנים המלא הראשון בוצע רק בשנה שעברה בספרד, לאדם שפניו נפגעו מירי. ניתוח נוסף בוצע בהמשך השנה לאשה צרפתייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully