וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומס פרידמן: בבית הלבן נגעלים מהממשלה בישראל

לטענת הפרשן הבכיר של ה"ניו יורק טיימס", ממשלת ישראל ניצלה את המשבר במצרים כדי להפיץ תעמולה. "זו ממשלה נטולת דמיון, שמונעת על ידי קלישאות"

הפרשן הבכיר של ה"ניו יורק טיימס" שוב תוקף את ממשלת ישראל. במאמר שהתפרסם הלילה (שני) באתר האינטרנט של האתר, מאשים פרידמן את מקבלי ההחלטות בירושלים בניצול המשבר שפקד את מצרים לצרכי תעמולה וטוען שהבית הלבן "נגעל" מכך.

"לישראל יש היום הממשלה המנותקת ביותר שהייתה לה", כתב פרידמן במאמרו. לדבריו, זו ממשלה נטולת דמיון, מונעת על ידי קלישאות ואינה מבינה את גודל השינוי במצרים. "במקום להקשיב למה שהצעירים בכיכר תחריר בקהיר אומרים ולנסות לעכל ולהבין מה זה אומר", טוען פרידמן, "ממשלת ישראל נקטה בשתי גישות בשלושת השבועות האחרונים".

"היא התקשרה בטירוף לבית הלבן כדי להגיד לנשיא שאסור לו לנטוש את פרעה (מובארק) - לרמה שבבית הלבן נגעלו עד עמקי נשמתם מבני שיחם שניסו לנצל את ההזדמנות כדי להפיץ תעמולה כמו "תראו אותנו! תראו אותנו! אמרנו לכם! אנחנו המדינה היציבה היחידה באזור, כי אנחנו הדמוקרטיה היחידה".

עוד כתב פרידמן, שכאשר הצעירים במצרים מסתכלים מסביבם ושואלים את עצמם: מי אתנו במסע הזה ומי לא? שתי המדינות החזקות באזור היו נגדן - ישראל וערב הסעודית. הילדים של מצרים חוו את רגעי השחרור שלהם, אולם בישראל החליטו להיצמד לפרעה, לאורך כל הדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully