וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי נשים נגד ברלוסקוני: "איטליה לא בורדל"

ב-200 ערים ברחבי איטליה נערכות היום הפגנות נגד ראש הממשלה, המצוי על סף העמדה לדין בגין שידול קטינה לזנות, תחת כותרת הלקוחה משם ספרו של פרימו לוי - "אם לא עכשיו, אימתי?"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: דורון שטיין, קריינות: אביב אברמוביץ')

בעוד שבבית משפט במילאנו אמורה ליפול בכל רגע החלטה אם להעמיד לדין את ראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, בגין בעילת קטינה ושידולה לזנות, יצאו היום (ראשון) אלפי נשים ב-200 ערים ברחבי איטליה, מנפולי ופלרמו בדרום ועד טורניו בצפון, כדי להביע את שאט נפשן מהתנהלותו של ראש הממשלה, לדרוש את פיטוריו לאלתר ולתבוע את כבוד המין הנשי.

"איטליה אינה בורדל", חזרה הסיסמה בקריאות ובשלטים המונפים, בין היתר בהפגנה המרכזית בפיאצה דל-פופולו בבירה רומא, בהתייחס לשורת הפרסומים מהחודשים האחרונים על מסיבות הסקס שאירח ראש הממשלה בן ה-72, ואליהן, לפי החומרים שבידי רשויות התביעה, זומנו נערות ליווי ש"שיעשעו" את האורחים במופעי סקס ובשירותי מין בתשלום.

הפגנה המונית ברומא בירת איטליה נגד ראש הממשלה סילביו ברלוסקוני. רויטרס
מפגינות בפיאצה דל פופולו ברומא, היום/רויטרס

את יום ההפגנות המרוכז מובילות פוליטיקאיות, שחקניות ונשים בולטות נוספות באיטליה. כמו כן, מתוכננות הפגנות בקהילות איטלקיות ברחבי העולם, בין היתר בארצות הברית, בבריטניה וביוון. "אנחנו קוראות לכל הנשים להגן על כבודנו", נכתב באתר האינטרנט שריכז את ארגון ההפגנות, "ואנחנו פונות לגברים: "אם לא עכשיו, אימתי?".

המילים האחרונות, שהן גם הכותרת שניתנה ליום ההפגנות כולו, לקוחות משמו של ספרו של הסופר היהודי-איטלקי פרימו לוי, על לחימתם של פרטינזים יהודים למען החופש מעבר לקווי האויב הנאצי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully