וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבתא או אמא? בת 61 מארה"ב ילדה את נכדה

קריסטין קייסי נחלצה לעזרת בתה, שהריונות קודמים שלה נכשלו למרות טיפולי פוריות אינטנסיביים. "הימים בהם ילדתי את בנותיי היו המאושרים בחיי", הסבירה. "אז למה לא לעשות זאת שוב?"

לפני 39 שבועות, יצאה קריסטין קייסי בת ה-61 למסע יוצא דופן לעזרת בתה. בסוף השבוע שעבר הסתיים המסע, כשקריסטין ילדה את נכדה הראשון - זו לא טעות - בבית חולים בשיקגו שבארה"ב.

על פי הדיווח ב"שיקגו טריביון", קייסי שימשה כאם פונדקאית עבור בתה, שרה קונל בת ה-35, שניסתה במשך שנים ללדת ללא הצלחה, אף שעברה טיפולי פוריות אינטנסיביים. היא הצליחה להיכנס פעמיים בעבר להריון, אך לא להשלימו. לבסוף החליטה יחד עם בעלה ביל לנסות מסלול של פונדקאות - ואמה התנדבה לתפקיד.

העובר נוצר בהפריית מבחנה, ולאחר מכן הושתל ברחמה של קייסי - אחרי ששורה של בדיקות אישרו כי היא כשירה לכך מבחינה בריאותית, אף שחלפו כבר עשר שנים מאז חצתה את גיל המעבר.

ההליך הסתיים בצלחה ביום רביעי, עם לידתו של התינוק הבריא, פינן לי קונל, בניתוח קיסרי. "איזה נס", אמרה האם שרה, שהייתה הראשונה להחזיק בידיה את פינן התינוק לאחר לידתו - ובכל חדר הלידה לא נותרה עין אחת יבשה.

בראיון ל"טריביון", הסבירה קייסי כיצד החליטה על הצעד יוצא הדופן. לדבריה, זמן מה אחרי שפרשה לגמלאות לפני ארבע שנים, התעורר אצלה הצורך למצוא עוד משהו משמעותי לעשות. "חשבתי לעצמי", סיפרה, "שלושה מהימים המאושרים בחיי היו הימים בהם ילדתי את שלוש בנותיי. למה שלא אעשה זאת שוב, כדי לשמח מישהי שאני אוהבת?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully